همدلی مردم کردستان خط بطلانی بر همه طراحی‌های دشمن است

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار کردستان گفت: دشمن همواره درصدد القای اختلاف بین شیعه و سنی در منطقه است، اما در ایام اربعین و ماه ربیع‌الاول با همدلی بین مردم استان شاهد بودیم که خط بطلانی بر همه طراحی‌های دشمن کشیده شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی رمضانی، امروز _پنج‌شنبه بیستم مهرماه_ در جلسه ستاد اربعین استان و تجلیل از فعالان این عرصه در شهر سنندج، اظهار کرد: امیدواریم اتفاقات اخیر سرزمین‌های اشغالی مقدمه‌ای برای فتح قدس شریف و اخراج صهیونیست‌های ظالم و مستکبر از سرزمین قدس باشد که این با اتحادی که در جبهه اسلام توسط آحاد مسلمانان شکل گرفته، امکان‌پذیر است.

وی افزود: اهمیت اربعین بر کسی پوشیده نیست و پیاده‌روی اربعین، بزرگ‌ترین راهپیمایی سیاسی و عقیدتی دنیای اسلام است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان ادامه داد: در استان کردستان شیعه و سنی در کنار یکدیگر در حال خدمت‌رسانی به زوار اربعین حسینی بودند که این کم توفیقی نیست.

وی ادامه داد: در اربعین سال گذشته و امسال شاهد فدارکاری‌ها و ایثار مردم و ادارات استان در بحث خدمت‌رسانی به زوار اربعین بودیم و همه دستگاه‌ها و ادارات پای کار بودند که جای تقدیر دارد.

رمضانی اضافه کرد: دشمن همواره درصدد القای اختلاف بین شیعه و سنی در منطقه است اما ما در ایام اربعین و ماه ربیع‌الاول شاهد بودیم که خط بطلانی بر همه طراحی‌های دشمن کشیده شد.

همدلی مردم کردستان خط بطلانی بر همه طراحی‌های دشمن است

وی با تاکید بر اینکه مردم شهر مریوان در این ایام به صورت ویژه گل کاشتند که جای قدردانی دارد، افزود: روز به‌روز زیرساخت‌های اربعین در استان در حال ارتقا است و موفق‌تر از گذشته عمل خواهیم کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان ادامه داد: به برکت پیاده‌روی اربعین تملک ۲۵ هکتار زمین مرز باشماق صورت گرفت که در بیش از دو دهه گذشته این امر به انجام نرسیده بود.

وی خاطرنشان کرد: شاهد امنیت خوبی در استان هستیم و کنترل‌های امنیتی در استان به صورت حرفه‌ای صورت می‌گیرد که در سایه این امنیت، کسی نمی‌تواند استان را به آشوب بکشد.

کد خبر 695321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.