عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۰ مهرماه

در این بسته خبری از افتتاح هر هفته یک پروژه شهری در اهواز تا پروژه‌های نیمه کاره بیرجند تعیین تکلیف می‌شود و لزوم توجه به دستورالعمل کاهش مصرف پلاستیک در پایتخت را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

افتتاح هر هفته یک پروژه شهری در اهواز

رضا امینی، شهردار اهواز با تاکید بر اینکه مطابق برنامه ریزی‌های انجام شده، هر هفته یک پروژه شهری در این کلانشهر افتتاح خواهد شد گفت: رونمایی از سومین گروه خودرویی پخش آسفالت شهرداری اهواز از جمله این پروژه‌ها است.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۰ مهرماه

۸۰ میلیارد ریال تجهیزات جدید به حوزه مدیریت پسماند شهرداری ارومیه افزوده شد

هادی بصاری، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه با اشاره به لزوم اختصاص یک دستگاه بیل بکهو به هرکدام از مناطق پنجگانه مدیریت شهری در حوزه مدیریت پسماند، گفت: این تجهیزات با اختصاص ۸۰ میلیارد ریال اعتبار خریداری و در اختیار مدیران مناطق قرار گرفت.

پروژه‌های نیمه‌کاره بیرجند تعیین تکلیف می‌شود

حجت‌الاسلام مهدی عبدالرزاق نژاد، رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند گفت: برخی پروژه‌های معطل مانده و قفل شده در بیرجند از اولویت‌های کاری شورای شهر است تا تعیین تکلیف آنها را به مردم نوید دهیم.

حفر ۱۳ حلقه چاه برای آبیاری فضای سبز شهری خرم آباد

داریوش بارانی بیرانوند، شهردار خرم آباد، گفت: فضای سبز شهری خرم آباد حدود ۳۳۰ هکتار است که ۱۳ حلقه چاه برای آبیاری این فضاهای سبز شهری حفر شده است.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۰ مهرماه

لزوم توجه به دستورالعمل کاهش مصرف پلاستیک در تهران

حلیاسادات حسینی، مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: با توجه به دستورالعمل کاهش مصرف پلاستیک می‌بایست نگاه ویژه و جدی‌تری در این حوزه در منطقه ۱۳ شکل بگیرد.

حریق گسترده یک منزل مسکونی در بلوار فردوس تهران

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع حریق گسترده یک منزل مسکونی در بلوار فردوس خبر داد.

برگزاری مانورهای خدمات شهری با عنوان لحظه صفر در مناطق شهرداری مشهد

احسان نجاری مقدم، هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد از آغاز مانورهای آمادگی خدمات شهری با عنوان لحظه صفر در مناطق ۱۳ گانه خبر داد.‌

کد خبر 695316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.