میزبانی منطقه ۲ اصفهان از اجرای ۳۰ برنامه کودکانه

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان گفت: میزبانی بیش از ۳۰ برنامه ویژه کودکان و نوجوان در این منطقه به‌مناسبت هفته کودک و متقارن با سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان انجام شد.

محمدرضا طبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به هفته کودک و برگزاری سی‌وپنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اظهار کرد: منطقه دو شهرداری اصفهان یکی از مناطق پر جمعیت دانش‌آموزی و نوجوان است که هر ساله با برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان متقاضی دیدن این فیلم‌ها بوده است، اما بعضی از آن‌ها امکان حضور در سینماهای سطح شهر را نداشتند.

وی افزود: امسال طی جلسات مختلف و در راستای عدالت‌محوری، قرار شد برخی از فیلم‌های جشنواره کودک و نوجوان در منطقه دو و در دل محلات و فرهنگ‌سراها به نمایش گذاشته شود.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان تصریح کرد: بر همین اساس تعدادی از فیلم‌های جشنواره با عنوان «بچه‌ها بیاید تماشا» در چهار فرهنگ‌سرای سراج، معلم، اسوه و رسالت اکران و با استقبال خوبی مواجه شد.

میزبانی منطقه ۲ اصفهان از اجرای ۳۰ برنامه کودکانه

وی با اشاره به اینکه نشاط و شادمانی در دل محلات منطقه دو به‌واسطه ویژه برنامه‌های هفته کودک برقرار شده است، ادامه داد: تهیه بلیت به‌صورت رایگان برای کودکان و نوجوانان به همراه خانواده در فرهنگ‌سراها انجام می‌شد تا فیلم‌های جشنواره را تماشا کنند.

طبیبی با اشاره به اینکه از دیگر برنامه‌های مهم این منطقه «سینما پارک» است، گفت: فیلم‌های جدید جشنواره فیلم کودک و نوجوان در بوستان و پارک‌های محلی منطقه دو نیز اکران شد.

وی با اشاره به جشن پروانه‌ها ویژه جشنواره فیلم کودک در مدارس منطقه دو، خاطرنشان کرد: در برخی از مدارس منطقه دو برای توان‌خواهان با شرایط خاص که امکان حضور در سینماهای سطح شهر را نداشتند، امکان اکران فیلم‌های جشنواره کودک مهیا و صبح‌ها در مدارس به نمایش گذاشته شد.

میزبانی منطقه ۲ اصفهان از اجرای ۳۰ برنامه کودکانه

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان گفت: علاوه بر اکران فیلم‌های سی‌وپنجمین جشنواره فیلم کودک، جشن عروسک‌ها و قطار پروانه‌ها در دل محلات برقرار شده است و در مسیر حرکت آن‌ها به همراه کاروان شادی ۳۰ تن از عروسک‌پوشان و شخصیت‌های کارتونی از فرهنگ‌سرای سراج در محله دهنو حرکت را آغاز و سپس با گذر از شهرک رسالت به محله بابوکان و در نهایت به پارک قلمستان رسید.

وی با اشاره به برگزاری جشن «لبخند پروانه‌ها» در فرهنگ‌سرای قرآنی معلم، سراج و اسوه از روز سه‌شنبه تا جمعه هفته جاری خاطرنشان کرد: از روز چهارشنبه در محلات دهنو، رسالت، بابوکان و مشکین به سمت میدان جمهوری و سپس آفاران، بزران، ولدان و پارک قلمستان قطار پروانه‌ها حرکت و لحظات شادی را برای کودکان این منطقه رقم می‌زند.

کد خبر 695302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.