آزادراه شیراز_اصفهان پروژه‌ای راهبردی برای کشور است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: مهم‌ترین ویژگی پروژه آزادراه شیراز - اصفهان بهره‌گیری از فناوری و دانش روز بومی کشور است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر سرتیپ محمدرضا قرایی آشتیانی امروز_ پنجشنبه بیستم مهرماه _ در آئین افتتاح آزادراه شیراز اصفهان اظهار کرد: پروژه آزاد راه شیراز_ اصفهان با قابلیت بی‌شمار نیروهای مسلح و با همیاری و درایت دولت خدمتگزار اجرا شد و یک طرح راهبردی برای کشور است.

وی افزود: تسریع در جابه‌جایی مسافر، کالا و خدمات و کاربران جاده، صرفه‌جویی در انرژی، کاهش ١٣٠ کیلومتری مسیر و کاهش مدت زمان سفر، صرفه‌جویی ١٣۶ میلیون لیتری بنزین، صرفه‌جویی ۴٠ هزار میلیارد ریالی، بهره‌گیری از فناوری‌ها و دانش روز از مهم‌ترین ویژگی‌های این پروژه است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: این آزادراه برای دو استان فارس و اصفهان و سایر استان‌های جنوبی کشور منشأ امنیت و برکت است و موجب اشتغال جوانان پر استعداد این خطه خواهد شد.

آشتیانی اضافه کرد: با توجه به اینکه عمده تلاش‌های اجرایی این پروژه در دولت مردمی سیزدهم و با همت بالای مسئولان صورت گرفت؛ بنابراین برای توسعه و تعمیق دانش و تحقیقات و تولید فناورانه باید حضور فعالانه داشته باشیم.

کد خبر 695287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.