هم‌افزایی، شرط ایستادگی در برابر هجمه‌های دشمن است

رئیس سازمان هیئت و تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی گفت: اگر انقلاب اسلامی قصد دارد در مبارزه تمدنی شرایط فعلی، در برابر دشمن بایستد باید در هم‌افزایی به اوج خود برسد در غیر این صورت توانایی حل مسئله را نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام مجید باباخانی ظهر امروز _پنجشنبه، بیستم مهر ماه_ در آئین تجلیل از مراکز فرهنگی شاخص استان اصفهان اظهار کرد: استان اصفهان در عرصه فرهنگی پیشرو بوده و امروز نیز در عرصه فرهنگی پیشتاز و مبتکر است.

وی با اشاره به وظایف سازمان تبلیغات افزود: سازمان تبلیغات اسلامی یک ساختمان اداری نیست، بلکه سازمان تبلیغات همین جمعی که خط مقدم فعالیت‌های فرهنگی هستند و اقدامی مؤثر انجام می‌دهند، است.

رئیس سازمان هیئت و تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی عنوان کرد: تمام مجوعه‌های فرهنگی مشغول به انجام کارهای مفید هستند اما همگی مشغول به کار خود هستند درحالی که اگر بخواهیم مسائل ملی را برطرف کنیم، نیاز به هم‌افزایی و در کنار هم بودن داریم.

وی گفت: اگر انقلاب اسلامی قصد دارد در مبارزه تمدنی شرایط فعلی در برابر دشمن بایستد باید در هم‌افزایی به اوج خود برسد در غیر این صورت توانایی حل مسئله را نخواهیم داشت.

حجت‌الاسلام باباخانی بیان کرد: در دوره جدید سازمان تبلیغات اسلامی نگاه هم‌افزا در مجموعه حاکم است و در این مسیر سازمان تبلیغات خادم تمام عناصر فعال در این عرصه است.

کد خبر 695286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.