استان سمنان پایلوت امنیت پایدار در سطح کشور است

استاندار سمنان با اشاره به اینکه برقراری امنیت از زمینه‌های اصلی رشد اقتصادی است، گفت: نیروی انتظامی استان سمنان درباره اغتشاشات اخیر، کشفیات جعل و مواد مخدر، مقابله و برخورد با اراذل و اوباش، اشراف اطلاعاتی، پلیس اقتصادی و فتا و مقابله با قاچاق به خوبی عمل کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمدرضا هاشمی امروز _پنجشنبه بیستم مهرماه_ در دیدار با فرمانده انتظامی استان سمنان اظهار کرد: استان سمنان پایلوت امنیت پایدار در سطح کشور است.

وی با اشاره به اینکه برقراری امنیت از زمینه‌های اصلی رشد اقتصادی است، افزود: شاهد رضایت‌مندی محسوس و مطلوب در سطح جامعه از مباحث مرتبط با نیروی انتظامی هستیم.

استاندار سمنان با تاکید بر اینکه امورات مربوط به فراجا با سرعت، وحدت و اشرافیت بیشتری نسبت به‌گذشته در حال انجام است خاطرنشان کرد: امروز ما از نیروی انتظامی مقتدر در برابر مجرمان و مخلان نظم و امنیت و متواضع در برابر مردم بهره مند هستیم.

هاشمی تصریح کرد: نیروی انتظامی استان سمنان در خصوص اغتشاشات اخیر، کشفیات جعل و مواد مخدر، مقابله و برخورد با اراذل و اوباش، اشراف اطلاعاتی، پلیس اقتصادی و فتا، مقابله با قاچاق به خوبی عمل کرده است.

وی اضافه کرد: عملکرد نیروی انتظامی استان در خصوص کاهش تصادفات جاده‌ای و تلفات مسافران و زائران امام هشتم (ع) در راه‌های استان سمنان و تحقق کاهش ۳۸ درصدی، مطلوب بوده است.

به گزارش ایمنا، استاندار سمنان با فرمانده نیروی انتظامی استان و مجموعه معاونین و فرماندهان نیروی انتظامی استان به مناسبت گرامیداشت هفته فراجا در سالن جلسات کوثر ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان دیدار کرد. در این نشست رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان و مدیران کل دفتر استاندار و روابط عمومی و امور امنیتی و انتظامی استانداری سمنان نیز حضور داشتند.

کد خبر 695274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.