نظم و امنیت جامعه مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای انتظامی است

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان با گرامیداشت فرارسیدن هفته فراجا گفت: نظم و امنیت کنونی در جامعه مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای جان‌برکف انتظامی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد کشانی در دیدار با رئیس و مأموران کلانتری ۲۸ به‌مناسبت هفته فراجا، با اشاره به اینکه هفته نیروی انتظامی بهانه‌ای برای گرامیداشت دلاوری‌ها و جانفشانی‌های سبزجامگان نیروی انتظامی و مرزبانان غیور کشور است، اظهار کرد: نظم و امنیت کنونی در جامعه مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای جان‌برکف انتظامی است.

وی افزود: توفیقات روزافزون کارکنان فراجا را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، در پاسداری از خون شهیدان و پیشبرد اهداف نظام مقدس از خداوند خواستارم.

نظم و امنیت جامعه مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای انتظامی است

سرگرد کریمیان، رئیس کلانتری ۲۸ امیریه نیز در این دیدار ضمن تشکر از همکاری و تعامل نیروهای شهرداری منطقه ۱۳ با این کلانتری، از حضور مدیران و میهمانان قدردانی کرد.

به گزارش ایمنا، به‌مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، مدیر، معاونان و مسئولان شهرداری منطقه ۱۳ به پاس قدردانی از زحمات و رشادت‌های مجموعه پلیس و تبریک هفته فراجا، با رئیس و مأموران کلانتری ۲۸ امیریه دیدار کردند.

کد خبر 695263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.