نظارت دامپزشکی بر فرآیند تولید و توزیع گوشت تقویت شود

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: نظارت بر فرآیندهای تولید و توزیع گوشت و سایر فرآورده‌های جانوری و دامپروری مهم‌ترین بعد مسئولیتی دامپزشکی است که باید همواره در اولویت قرار داشته باشد و تقویت شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام مطیعی امروز _پنجشنبه بیستم مهرماه_ در بازدید از بخش‌های مختلف اداره‌کل دامپزشکی استان سمنان و دیدار و گفت‌وگو با مدیران و کارکنان این اداره کل اظهار کرد: نظارت بر فرآیندهای تولید و توزیع گوشت و نیز سایر فرآورده‌های جانوری و دام‌پروری مهمترین بعد مسئولیتی دامپزشکی است که باید همواره در اولویت قرار داشته باشد و تقویت شود.

وی با اشاره به اینکه دامپزشکی یکی از اداراتی است که با وجود خدمت شبانه‌روزی به مردم، در میدان دید افکار عمومی قرار ندارد، افزود: یکی از نکاتی که همه باید به آن توجه کنند آن است که هدف محوری خلقت انسان، عبادت پروردگار است و سایر امور، فرعی تلقی می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با تاکید بر اینکه کار و خدمت برای مردم عبادت است، خاطرنشان کرد: تأمین مواد غذایی سالم و پاک برای مردم که بخشی از آن بر عهده اداره کل دامپزشکی است، یکی از اموری است که اگر به نیت جلب رضایت خداوند انجام گیرد، در ردیف عبادات ثبت خواهد شد.

به گزارش ایمنا، نماینده ولی فقیه در استان سمنان در این دیدار از بخش‌های مختلف کشتارگاه دام سمنان بازدید کرد و از فرآیند تولید گوشت قرمز و نحوه ذبح دام و نگهداری فرآورده‌های دامی در این مرکز مطلع شد.

کد خبر 695253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.