به نقش‌آفرینی و کنشگری نوجوانان باید اعتنا کرد

قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر اهمیت پرداختن به مدیریت نوجوانان گفت: باید نوجوانان را جدی گرفت و به نقش‌آفرینی‌ و کنشگری‌های آن‌ها اعتنا کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی صبح امروز _پنجشنبه، بیستم مهرماه_ در آئین معارفه مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان اظهار کرد: مهم‌ترین روش دشمن برای مبارزه، جنگ ترکیبی است که از سال ۱۹۷٠ رواج پیدا کرد و در شرایط فعلی ایران مهم‌ترین نقطه‌ای است که هدف این جنگ قرار گرفته است.

وی افزود: ایران اسلامی به‌پای حرف حق و اسلام ناب ایستاده است و در این راستا دشمنان تمام تلاش خود را برای مبارزه با خوانش درست از اسلام گذاشته‌اند.

قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: در مقابل جنگ ترکیبی رهبر انقلاب مطالبه جهاد تبیین را داشتند که مقصد و خروجی این بحث امری مشخص است.

وی گفت: ممکن است در بعضی قسمت‌ها با خلأهایی مواجه باشیم، اما در مقابل رویش‌هایی در نسل جدید وجود دارد که معنای واقعی جهاد تبیین را نشان می‌دهد، در این راستا شاهدیم نسل جدید فلسطین و ایران، نسلی متفاوت از نسل جدید اروپایی است.

حجت‌الاسلام حریزاوی با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب خاطرنشان کرد: ایشان حقایق و مواردی را در سخنان‌شان برملا می‌کنند. شبکه‌های پرخرج خبری جهان در برابر جوانان و نوجوانان فلسطینی خضوع کردند و کم آوردند و در این مسیر جوانان و نوجوانان ایرانی نیز نقشی مؤثر دارند.

وی با تاکید بر پرداختن به مدیریت نوجوانان خاطرنشان کرد: نوجوانان را باید جدی گرفت و به نقش‌آفرینی‌ها و کنشگری‌های آن‌ها باید اعتنا کرد. در این مسیر باید آن‌ها را به‌عنوان مدیران مجموعه‌هایمان در نظر بگیریم، همان‌گونه که هشت سال دفاع مقدس را پیش بردیم.

کد خبر 695237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.