پایان ضعیف تیم ایران با حذف دو نماینده دیگر / ۸ ورزشکار و تنها یک نقره

در آخرین روز رقابت‌های گرندپری تائویان ۲ نماینده ایران با شکست برابر رقبا به کار خود پایان دادند تا تیم کشورمان با عملکردی ضعیف، چین را ترک کند.

به گزارش ایمنا، سومین مرحله از مسابقات گرندپری در سال ۲۰۲۳ که سه‌شنبه، هجدهم مهرماه به میزبانی چین در سالن «شانگسی» شهر تائویان آغاز شده، امروز _پنجشنبه بیستم مهرماه_ با برگزاری رقابت‌های اوزان ۸۰+ کیلوگرم آقایان و ۶۷+ کیلوگرم بانوان برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید.

در روز پایانی رقابت‌ها در وزن ۸۰+ کیلوگرم سجاد مردانی در پایین جدول و در مبارزه نخست برابر «پاسکو بوزیچ» دو بر یک شکست خورد و حذف شد.

ابوالفضل عباسی دیگر نماینده ایران در این وزن «احمد راوی» از مصر را دو بر صفر شکست داد و با همین نتیجه برابر «پارک» از کره جنوبی شکست خورد و همچون کاپیتان تیم ملی از دور رقابت‌ها کنار رفت تا پرونده نمایندگان ایران در این رقابت‌ها با تک نشان نقره «ناهید کیانی» در وزن ۵۷- کیلوگرم بسته شود.

ایران در این مسابقات ۸ نماینده داشت و تنها یک مدال نقره کسب کرد تا عملکردی ضعیف از خود به نمایش بگذارد. حاجی‌موسایی، برخورداری، حسینی، زندی، عباسی، مردانی، رضایی و کیانی نمایندگان کشورمان بودند.

کد خبر 695222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.