پروژه‌های جدید مشارکتی در محدوده مرکزی شهر تبریز اجرایی می‌شود

شهردار منطقه هشت تبریز گفت: پروژه‌های مهمی در محدوده شهرداری منطقه هشت تبریز با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حال اجرا است و تلاش داریم با همکاری سازمان سرمایه‌گذاری، پروژه‌های جدید مشارکتی را در محدوده مرکزی شهر آغاز کنیم.

حسین منیری‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: احداث مجتمع چند منظوره اداری، تجاری، فرهنگی و تفریحی آیسان در مرکز شهر تبریز و مجاورت باغ فجر (گلستان) در زمینی به مساحت ۴۲ هزار متر مربع از سال‌ها قبل آغاز شده و هم‌اکنون نیز در حال اجرا است.

وی افزود: لازم است در راستای رفع مشکلات موجود با تعامل و همکاری ارگان‌های مختلف دخیل، روند اجرایی این پروژه تسریع پیدا کند.

شهردار منطقه هشت تبریز خاطرنشان کرد: این طرح با توجه به حجم و وسعت قابل توجه، فضای کلی مرکز شهر را تحت تأثیر قرار داده است و می‌تواند علاوه بر ساماندهی منطقه گجیل، ثمرات مالی ارزشمندی برای شهرداری تبریز به همراه داشته باشد.

منیری‌فر با اشاره به احیای خانه تاریخی کلکته‌چی در بافت فرهنگی و تاریخی کلان‌شهر تبریز تصریح کرد: با توجه به فرسودگی دیوارها و سقف خانه تاریخی کلکته‌چی و به منظور احیای دوباره این خانه تاریخی، شهرداری منطقه عملیات مرمت این خانه تاریخی را مطابق طرح و نقشه سابق این خانه، آغاز کرده است.

وی ادامه داد: به دلیل مرمت و نگهداری نشدن مناسب، وضعیت این خانه تاریخی نامناسب بود که به‌سرعت عملیات مرمت این خانه تاریخی را آغاز کردیم.

شهردار منطقه هشت تبریز با اشاره به فراهم کردن بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی گفت: شهرداری منطقه هشت تبریز مصمم است تا با مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی پروژه‌های مهم و زیربنایی را در این منطقه اجرایی کند.

وی افزود: در محدوده شهرداری منطقه هشت تبریز پروژه‌های مهمی همچون آیسان، میارمیار، عتیق و چندین طرح زیربنایی دیگر با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حال اجرا است و تلاش می‌کنیم با همکاری سازمان سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاران ورود کنند و پروژه‌های جدید مشارکتی را در محدوده مرکزی شهر آغاز کنیم.

کد خبر 695219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.