هفته فراجا فرصتی برای بازخوانی مجاهدت‌ها در میدان نظم و امنیت است

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان با بیان اینکه هفته فراجا فرصتی برای بازخوانی تلاش‌ها و مجاهدت‌های انتظامی در میدان برقراری نظم و امنیت در بستر جامعه است، گفت: بر همین اساس آحاد جامعه باید در برقراری و تقویت امنیت و نظم جامعه با کارکنان فراجا همکاری کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدمهدی کریمی در دیدار با فرماندهی و کارکنان کلانتری ۲۶ زینبیه اصفهان به‌مناسبت هفته فراجا اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی بهانه‌ای برای قدردانی هرچه بیشتر از زحمتکشان فراجا است.

وی افزود: هفته فراجا فرصتی برای بازخوانی تلاش‌ها و مجاهدت‌های انتظامی در میدان برقراری نظم و امنیت در بستر جامعه است، چراکه نعمت امنیت، زیرساخت فعالیت در همه عرصه‌ها است.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: بر همین اساس آحاد جامعه باید در برقراری و تقویت امنیت و نظم جامعه با کارکنان فراجا همکاری کنند.

هفته فراجا فرصتی برای بازخوانی مجاهدت‌ها در میدان نظم و امنیت است

در ادامه سرهنگ آزادی، فرماندهی کلانتری ۲۶ زینبیه ضمن تشکر از همکاری‌ها و تعاملات شهرداری با نیروی انتظامی، از حضور مدیر و معاونان شهرداری منطقه ۱۴ قدردانی کرد.

به گزارش ایمنا، در هفته فراجا، مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان به اتفاق جمعی از معاونان خود، برای قدردانی از زحمات و رشادت‌های نیروی انتظامی با فرماندهی و کارکنان کلانتری ۲۶ زینبیه در محل این کلانتری دیدار کرد.

کد خبر 695185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.