صبر و استقامت مردم فلسطین به پیروزی نهایی آنها منجر خواهد شد

رئیس‌جمهور گفت: از آنچه رژیم صهیونیستی نسبت به مردم غزه روا می‌دارد، اظهار تأسف می‌کنم، این صبر و استقامت مردم فلسطین به پیروزی نهایی آنها منجر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی صبح امروز _پنجشنبه بیستم مهرماه_ در بدو ورود به استان فارس در فرودگاه شهید دستغیب اظهار کرد: در روز پیروزی‌های بزرگی که نصیب مردم فلسطین شد، با تلاش مجاهدانه آن‌ها برای دفاع از فلسطین و ایستادگی در مقابل رژیم صهیونیستی قرار داریم و از آنچه رژیم صهیونیستی نسبت به مردم غزه روا می‌دارد، اظهار تأسف می‌کنم، این صبر و استقامت مردم فلسطین به پیروزی نهایی آنها منجر خواهد شد.

وی افزود: در دور اول سفر به استان فارس و شهر شیراز با توجه به شیوع کرونا نتوانستم آن‌چنان که باید با مردم دیدار داشته باشم، اما در این سفر می‌توانم به برخی شهرها سفر و به پروژه‌هایی که در دور اول سفر تثبیت شد، سرکشی کنم.

رئیس‌جمهور گفت: در این دوره کارهایی که در دور اول سفر تصویب شد، پیشرفت‌های خوبی داشته است، اقدامات در استان فارس با جدیت دنبال می‌شود، به‌طور حتم به این طرح‌ها سرکشی خواهیم کرد که برای توسعه استان مفید است.

آیت‌الله رئیسی اضافه کرد: می‌توان شیراز را دارالعلم نامید، چرا که مرکز ادب و هنر، قطب سلامت، گردشگری، کشاورزی و معادن بوده و ظرفیت‌های بسیاری دارد که می‌توان از آن بهره برد.

وی ادامه داد: دولت تلاش کرد در دو سال گذشته پروژه‌هایی را انجام دهد که رفاه مردم استان فارس را بیشتر می‌کند، لکن به دلیل عقب‌ماندگی‌های پیشین باید تلاش مضاعف انجام داد تا مشکلات مرتفع شود.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم در دو روز آینده بعضی مسائلی که باید در استان فارس رسیدگی شود را بررسی و مرتفع کنیم.

کد خبر 695180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.