۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰
رئیس‌جمهور وارد شیراز شد

رئیس‌جمهور صبح امروز (پنجشنبه) به منظور حضور در مراسم بزرگداشت روز حافظ و بهره‌برداری از چند پروژه ملی، وارد فرودگاه شیراز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی امروز _پنجشنبه بیستم مهرماه_ با استقبال استاندار فارس و نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز وارد فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز شد.

در سفر دو روزه رئیس‌جمهور به استان فارس پروژه ملی آزادراه شیراز-اصفهان افتتاح می‌شود و بالغ بر ۲۰ طرح زیرساختی و صنعتی، ۳۵ طرح آب‌رسانی، ۱۰۳ پروژه راهداری، ۷۰ پروژه عمرانی، رفاهی و خدماتی افتتاح می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد.

آیت‌الله رئیسی همچنین امروز از ساعت ۱۵:۳۰ با حضور در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع)، با مردم دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد و پس از آن برای مراسم بزرگداشت حافظ در حافظیه حضور خواهد داشت.

به گزارش ایمنا، رئیس‌جمهور صبح روز جمعه _بیست‌ویکم مهرماه_ به شهرستان رستم سفر خواهد کرد و در این شهرستان نیز دیدار مردمی خواهد داشت. دیدار با دانشجویان، شرکت در جلسه شورای اداری استان فارس، حضور در نشست خبری از دیگر برنامه‌های رئیس‌جمهور در سفر دو روزه خود به استان فارس است.

کد خبر 695173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.