بازسازی و نوسازی بازیگاه بوستان‌های سطح شهر قزوین

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: طرح بازسازی و نوسازی بازیگاه بوستان‌های سطح شهر قزوین به‌منظور حفظ ایمنی و سلامت کودکان و ارائه خدمات مطلوب است، در این راستا نسبت به تعویض سرسره تک، جایگزینی قطعات پلی‌اتیلنی شکسته و بازپیرایی وسایل بازی کودکان بوستان لاله اقدام شد.

محمدصالح صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای تأمین روشنایی، زیباسازی منظر شهر و افزایش ضریب ایمنی شهروندان، پس از اتمام عملیات ایجاد زیرساخت‌های شبکه روشنایی پروژه جای‌گذاری پایه چراغ‌ها در بستر حاشیه غربی بلوار شهید چگینی آغاز شد.

وی با بیان اینکه طی چند روز آینده عملیات نصب ۶۰ پایه چراغ به اتمام می‌رسد، افزود: تمام تجهیزات شهری برای آسایش و بهره‌مندی شهروندان است؛ بنابراین مشارکت شهروندان در حفظ و نگهداری اموال عمومی ضروری است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: طرح حذف کنده‌های خشکیده درختان در خیابان خیام به منظور پاک‌سازی و مناسب‌سازی حاشیه معابر و افزایش بهداشت محیط شهری اجرا شد.

صالحی اضافه کرد: حذف نازیبایی‌های بصری و جمع‌آوری تنه، کنده و ریشه‌های خشکیده به دلیل بافت مرده چوب محل تجمع بیماری و حشرات موذی است که برای تردد عابران نیز مشکل ایجاد می‌کند.

وی تصریح کرد: طرح بازسازی و نوسازی بازیگاه بوستان‌های سطح شهر قزوین به منظور حفظ ایمنی و سلامت کودکان و ارائه خدمات مطلوب است، در این راستا نسبت به تعویض سرسره تک و جایگزینی قطعات پلی‌اتیلنی شکسته و بازپیرایی وسایل بازی کودکان بوستان لاله اقدام شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین از آغاز عملیات پاک‌سازی و تنظیف پشت‌بام اماکن و ابنیه بوستان‌های سطح شهر قزوین خبر داد و گفت: با نزدیک شدن به فصل بارش‌ها، سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری، پاک‌سازی و نظافت پشت‌بام اماکن و ابنیه بوستان‌ها شامل ساختمان سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه‌ها و رفع گرفتگی ورودی لوله‌های چاه از برگ‌های خزان‌دیده و گل‌ولای و اشیا را در دستور کار خود قرار داد.

کد خبر 695172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.