لزوم رصد شاخص‌محور در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان باید رصد شاخص‌محور داشته باشیم تا تمام ابعاد از جمله مخاطب، تولیدات، انعکاس رسانه‌ای، توسعه زیرساخت‌ها، میزان تقاضا و رضایت مردم و محتوا بررسی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی نباتی‌نژاد در برنامه رادیویی «صدای شهر» با اشاره به برگزاری سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان اظهار کرد: این جشنواره اعتبار خود را از اصفهان می‌گیرد، از این‌رو موزه جشنواره کودک به‌طور دائم باید در مجموعه سالن اجلاس سران ایجاد شود.

وی افزود: هر سال که از اجرای جشنواره کودک در اصفهان گذشته، یک ورق به کتاب جشنواره اضافه شده است.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به شعار «بچه‌ها به سمت قله» تصریح کرد: مصوب شده است برنامه‌ها با این شعار پیش رود، چراکه این یک شعار آرمانی و همگرا خواهد بود.

وی با تاکید بر توسعه آثار هنری تولید شده توسط اصفهانی‌ها در این جشنواره گفت: اصفهان باید در حوزه محتوا نیز دستی برآتش داشته باشد.

برگزاری جشنواره سی‌وپنجم فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان نقطه عطفی در آینده این جشنواره خواهد بود.

نباتی‌نژاد با اشاره به برگزاری المپیاد فیلم‌سازی در حاشیه برگزاری این جشنواره خاطرنشان کرد: این مهم از برنامه‌های جانبی جشنواره کودک و نوجوان بوده که قرار است به متن تبدیل شود و نوجوانانی که در این المپیاد شرکت می‌کنند، در سال‌های آینده از کارگردانان مطرح این سرزمین خواهند شد.

وی ادامه داد: پیشنهاد شد فصل برگزاری جشنواره بین‌المللی کودکان و نوجوانان به تابستان تغییر کند تا کودکان در ایام تعطیلات به‌راحتی بتوانند از آن استفاده کنند.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه باید در این جشنواره رصد شاخص‌محور داشته باشیم تا تمام ابعاد از جمله مخاطب، تولیدات، انعکاس رسانه‌ای، توسعه زیرساخت‌ها، میزان تقاضا و رضایت مردم و محتوا بررسی شود، گفت: اتفاقات امسال و برگزاری جشنواره سی‌وپنجم فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان نقطه عطفی در آینده این جشنواره خواهد بود.

کد خبر 695168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.