«شهرگاه» و «شهرجو» پیشنهادهای ابتکاری و نوآورانه است

رئیس دانشگاه اصفهان گفت: «شهرگاه» و «شهرجو» پیشنهادهای ابتکاری و نوآورانه بود و پیشنهادهای خود همچون تسری آن به سایر شهرها را در قالب انعقاد تفاهم‌نامه به وزارت علوم ارائه خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین هرسیج چهارشنبه _نوزدهم مهرماه_ در جلسه هیئت امنای مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: از دریافت این گزارش‌ها خرسندم، چراکه نشان می‌دهد مدیریت شهری در حال تلاش برای تأثیر پژوهشی بر آن هستند و دانشگاه‌ها نیز باید ظرفیت‌های خود را به میدان بیاورند.

وی افزود: دانشگاه‌های خوبی در اصفهان داریم و هر کدام را که نگاه می‌کنیم، جزو برترین‌ها در کشور است و معتقدم هیچ استانی این ظرفیت را ندارد، که امیدواریم از این ظرفیت استفاده شود.

رئیس دانشگاه اصفهان خاطرنشان کرد: این دانشگاه حدود ۷۰۰ عضو هیئت علمی دارد و اگر استفاده از ظرفیت آن‌ها را با جدیت بیشتری پیگیری کنیم، به نفع توسعه و پیشرفت اصفهان خواهد بود.

وی ادامه داد: شهرگاه و شهرجو پیشنهادهای ابتکاری و نوآورانه بود و پیشنهادات خود همچون تسری آن به سایر شهرها، در قالب انعقاد تفاهم‌نامه را به وزارت علوم ارائه خواهیم کرد.

هرسیج تاکید کرد: تاکید مدیریت دانشگاه اصفهان نیز همین است که این موضوعات (شهرگاه و شهرجو) به سایر استان‌ها تسری پیدا کند، زیرا ایران کشور ما است و هرچه بیشتر بتوانیم آن را توسعه دهیم، بهتر خواهد بود.

وی گفت: چند مجموعه در دانشگاه اصفهان وجود دارد که امیدواریم استفاده لازم از آن صورت گیرد؛ از جمله آن اندیشکده حکمرانی در دانشکده اقتصاد است که با مدیریت «مهدی طغیانی» به سیاست‌گذاری‌ها کمک می‌کند.

رئیس دانشگاه اصفهان اضافه کرد: هیئت اندیشه‌ورز نیز در این دانشگاه وجود دارد که «میرباقری» مسئولیت آن را بر عهده دارد و امیدواریم بتوانیم از آن استفاده مناسبی ببریم.

وی ادامه داد: قسمت دیگر مربوط به شهرجو این است که احساس می‌کنم بعضی از دانشجویان وارد شده به این موضوع، با دستاوردهای جمهوری اسلامی آشنایی ندارند و معتقدم اگر اقدامات مدیریت شهری اصفهان را در قالب راهیان پیشرفت ببینند، نظر آن‌ها نیز تغییر می‌کند.

هرسیج با بیان اینکه معتقدم نیاز است ارتباط با دانشجویان به‌ویژه جدیدالورودها نیز افزایش پیدا کند، اضافه کرد: نیاز است کمکی از سوی نهادها به دانشجو انجام شود و دانشجویان در سرفصل درس‌ها نقش داشته باشند. از این دانشجویان باید استفاده کنیم که یکی از این نهادهای کمک‌کننده به این امر شهرداری است.

کد خبر 695161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.