سلام اردوگاه سرخ به حواشی / سرمربی پرسپولیس به دنبال جنجال رسانه‌ای است؟

پرسپولیس در عرصه رقابت‌ روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد، اما به نظر می‌رسد به لحاظ تیمی دچار حواشی و بحران‌های متعددی از جمله مصدومیت مهره‌های تاثیرگذار و استعفای سرمربی خود به دلیل پرداخت نشدن مطالبات وی شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال پرسپولیس که هم‌اکنون در صدر جدول رقابت‌های لیگ‌برتر قرار دارد یکی از نمایندگان ایران در لیگ‌قهرمانان آسیا نیز به‌شمار می‌رود؛ قرمزپوشان پایتخت با ۱۲ امتیاز جایگاه نخست جدول مسابقات داخلی را از آنِ خود کرده‌اند و صدرنشینی آن‌ها بی‌ارتباط با جریمه چهار امتیازی سپاهان از سوی کمیته انضباطی نیست؛ شاگردان گل‌محمدی در آسیا نیز با وجود شکست برابر النصر موفق شدند تیم الدحیل قطر را از پیش‌رو بردارند و با ۳ امتیاز در جایگاه دوم قرار بگیرند؛ به‌طور کلی پرسپولیس در عرصه رقابت روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد، اما به نظر می‌رسد به لحاظ تیمی دچار حواشی و بحران‌های متعددی از جمله مصدومیت مهره‌های تأثیرگذار و استعفای یحیی گل‌محمدی به دلیل پرداخت نشدن مطالبات وی شده است.

ماجرا از کجا شروع شد؟

روز گذشته اخباری مبنی بر استعفای سرمربی قرمزپوشان به دلیل پرداخت نشدن مطالبات وی توسط مدیران این باشگاه منتشر شد و با اینکه افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس در گفت‌وگویی از این مسئله اظهار بی‌اطلاعی کرد اما هیئت مدیره این باشگاه عصر روز گذشته جلسه‌ای فوری را برگزار کردند که البته یحیی گل‌محمدی در آن حضور پیدا نکرد. رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ظهر روز گذشته در گفت‌وگویی استعفای یحیی گل‌محمدی را تکذیب کرد و پس از پایان جلسه هیئت مدیره تصریح کرد: هیئت مدیره تصمیم گرفت حضوری با گل‌محمدی صحبت کند، اما این سرمربی از قبل قرار سفر داشت و به همین دلیل تصمیم گرفتیم بعد از سفر با وی صحبت کنیم، گل‌محمدی نوتیس خود را روز گذشته تحویل داده است.

وی افزود: فسخ باید در سازمان لیگ ثبت شود. بازار فضای مجازی برای دیده شدن بازارش داغ است، اما وقتی صددرصد مطالبات پارسال پرداخت شده است این بحث‌ها مطرح نمی‌شود. یحیی گل‌محمدی ۲۰ درصد فصل جدید را هم گرفته است و سازمان‌های نظارتی یک بحث از نظر حقوقی روی قرارداد وی داشتند.

حسین شهریاری رئیس هیئت مدیره قرمزپوشان نیز پس از برگزاری این جلسه فوری که گویا به دلیل غیبت گل‌محمدی ناتمام باقی مانده بود، در خصوص استعفای سرمربی پرسپولیس اظهار کرد: اطلاعی از نوتیس یحیی گل‌محمدی به باشگاه ندارم و این جلسه نیز به دلیل اینکه وی مسافرت بود، برگزار نشد و قرار است هفته آینده با حضور این سرمربی جلسه‌ای را برگزار کنیم.

پنهان‌کاری در دستور کار مدیران پرسپولیس؟

صحبت‌های مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره باشگاه در شرایطی مطرح شد که روز گذشته یحیی گل‌محمدی در تمرینات تیمی حضور پیدا نکرد و غیبت این سرمربی در کنار بازیکنان قرمزپوش به تمرین روز گذشته این تیم منتهی نمی‌شود، چراکه شاگردان گل‌محمدی پس از بازی با گل‌گهر سیرجان نیز یک دیدار تدارکاتی با شاهین تهران را پشت سر گذاشتند و در عکس‌های منتشر شده توسط باشگاه خبری از یحیی گل‌محمدی در این جدال دوستانه نیست، بنابراین باید اینگونه نتیجه گرفت که آخرین حضور سرمربی قرمزپوشان در تمرینات گروهی به قبل از دیدار با گل‌گهر سیرجان در شانزدهم مهرماه می‌رسد.

سلام اردوگاه سرخ به حواشی/ سرمربی پرسپولیس به دنبال جنجال رسانه‌ای است؟

همین موارد سبب می‌شود خبر استعفای این سرمربی بیش از پیش قوت بگیرد، البته یحیی گل‌محمدی پیش از این هم سابقه استعفاهای نمایشی را در کارنامه خود ثبت کرده است و شاید به همین دلیل است که برخی فوتبال‌دوستان اعتقاد دارند وی باز هم یک جنجال رسانه‌ای را به راه انداخته است و طولی نمی‌کشد که دوباره سکان هدایت پرسپولیس را برعهده می‌گیرد.

قرمزپوشان روی نوار بدشانسی

البته همان‌گونه که گفته شد حواشی پرسپولیس در روزهای اخیر محدود به استعفای گل‌محمدی نمی‌شود و این تیم در این فصل با مصدومیت بازیکنان کلیدی خود نیز مواجه است، با اینکه بیشتر اهالی فوتبال دلیل اصلی این مصدومیت‌ها را شرایط نه چندان مطلوب چمن ورزشگاه آزادی می‌دانند اما به نظر می‌رسد تعطیلی‌های طولانی مدت لیگ برتر و البته سبک بدنسازی این تیم هم در آن نقش داشته باشد؛ در هر حال پرسپولیس بازیکنان کلیدی خود همچون میلاد سرلک، مهدی ترابی، وحید امیری و یاسین سلمانی را به دلیل مصدومیت از دست داده است و به غیر از سلمانی که به دلیل پارگی رباط صلیبی تا انتهای فصل در اختیار تیم نخواهد بود سایر مصدومان قرمزپوش تا چند هفته فرصت بازی برای تیم خود را نخواهند داشت و همین مسئله سبب می‌شود شانس مسعود ریگی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی پرسپولیس بیش از گذشته باشد؛ ریگی از جمله بازیکنانی به‌شمار می‌رود که به محض خرید وی انتقادات فراوانی در خصوص سن این بازیکن نسبت به یحیی گل‌محمدی وارد شد، اما با توجه به تکنیک، خلاقیت و تجربه این بازیکن در میانه زمین شاید بتوان گفت ریگی توانایی کاهش بحران به وجود آمده در خط هافبک پرسپولیس را دارد.

سلام اردوگاه سرخ به حواشی/ سرمربی پرسپولیس به دنبال جنجال رسانه‌ای است؟

شهاب زاهدی؛ روزنه امید برای هواداران قرمزپوش

با اینکه شرایط پرسپولیس کمی بحرانی به نظر می‌رسد، اما نباید از نکات مثبت این تیم در روزهای گذشته چشم‌پوشی کرد؛ شاگردان گل‌محمدی تا پیش از دیدار با الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا در امر گلزنی با مشکل مواجه بودند و عده‌ای خرید شهاب زاهدی را برای خط حمله این تیم بیهوده می‌دانستند و از درخشش وی در ترکیب اصلی پرسپولیس ناامید شده بودند اما مهاجم قرمزپوشان مقابل الدحیل و گل‌گهر سیرجان موفق به زدن گل‌های سه امتیازی برای پرسپولیس شد تا اینگونه به نظر برسد که شرایط خط آتشین تیم سرخ پایتخت بهتر از گذشته شده است. حالا هواداران این تیم با حضور امید عالیشاه و شهاب زاهدی در خط حمله پرسپولیس امید بیشتری به گلزنی تیم خود دارند و شاید بتوان گفت خرید نبیل باهویی و قرار دادن یک رقیب برای مهاجمان این تیم روی نیمکت بی‌دلیل با روشن شدن موتور گلزنی آن‌ها نیست.

سلام اردوگاه سرخ به حواشی/ سرمربی پرسپولیس به دنبال جنجال رسانه‌ای است؟

کد خبر 695152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.