زیرساخت‌های درمانی در کلانشهر شیراز گسترش می‌یابد

نماینده تام الاختیار مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از تلاش به منظور گسترش زیرساخت‌های درمانی در استان فارس خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، زین العابدین امیر احمدی _ چهارشنبه نوزدهم مهر_ در حاشیه میز خدمت این سازمان که همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان فارس برگزار شد، اظهار کرد: این میز خدمت در دو حوزه بیمه‌ای و درمانی آماده ارائه خدمات به خانواده بزرگ تأمین اجتماعی است.
وی سفر به شیراز، سومین حرم اهل بیت «ع» را فرصتی مغتنم برای خدمت بی‌واسطه برشمرد و افزود: این میز خدمت با اعطای مجوزهای ویژه از سوی مدیرعامل تأمین اجتماعی در شیراز برگزار می‌شود که یکی از آن‌ها حمایت از بیماران صعب العلاج است.
نماینده تام الاختیار مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که فارس یکی از قطب‌های مهم گردشگری درمان در کشور است، تصریح کرد: سازمان تأمین اجتماعی آمادگی گسترش زیرساخت‌های درمانی را دارد و بر همین اساس آمادگی بهره‌برداری از یک درمانگاه در یکی شهرستان‌های استان را داریم.
امیر احمدی در پایان از سرمایه‌گذاری ویژه سازمان تأمین اجتماعی در استان فارس خبر داد و خاطر نشان کرد: فاز اول بیمارستان ۳۲۰ تخت خوابی متعلق به سازمان تأمین اجتماعی در بلوار حسینی الهاشمی شیراز به اتمام رسیده و مناقصه فاز بعدی در دست پیگیری است.

کد خبر 695147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.