۴۲۰۰ قاچاقچی و توزیع کننده در البرز دستگیر شدند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز، گفت: با تلاش تمامی همکاران در استان البرز توانستیم ۱۱ تن انواع مواد مخدر کشف کنیم و بیش از ۴ هزار و دویست نفر قاچاق‌چی و توزیع کننده را دستگیر و به مراجع قضائی معرفی کردیم.

علی سلیم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن تبریک هفته انتظامی، در خصوص فعالیت‌های صورت گرفته در هفته انتظامی، اظهار کرد: با تلاش تمامی همکاران در استان البرز توانستیم ۱۱ تن انواع مواد مخدر کشف کنیم و بیش از ۴ هزار و دویست نفر قاچاق‌چی و توزیع کننده را دستگیر و به مراجع قضائی معرفی کردیم.

وی با بیان اینکه مرکز نگهداری معتادین متجاهر را افزایش دادیم، افزود: بیش از ۶ هزار نفر از معتادین متجاهر را جمع‌آوری و بیش از دو هزار نفر در مراکز نگهداری می‌شوند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز ادامه داد: کلاس‌های آشنایی با انواع مواد مخدر برای دانش آموزان و خانواده‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: مردم از طریق سامانه ۱۱۰ با همکاران ما در ارتباطات هستند و موارد مشکوک را اطلاع می‌دهند.

سلیم پور با بیان اینکه ۴ الی ۱۱ مهرماه طرح آرامش در شهر را داشتیم، تصریح کرد: این طرح ابلاغ فرمانده کل نیروی انتظامی به تمامی استان‌ها بود و استان البرز یکی از بهترین استان‌ها در بحث جمع‌آوری معتادین متجاهر و خورده فروشی مواد مخدر بود.

وی بیان کرد: در طول یک هفته هشتصد و دو نفر معتاد متجاهر از سطح استان جمع‌آوری و به مراکز معرفی کردیم و حدود چهارصد و هشتاد و یک نفر خورده فروش دستگیر و به مراجع قضائی معرفی کردیم.

این مقام مسؤول در خصوص دسترسی آسان به مواد مخدر، گفت: تا زمانی که تقاضا است قطعاً عرضه هم وجود دارد باید در حوزه تقاضا و مقابله کارهای پیشگیرانه‌ای انجام شود و پلیس در حوزه مقابله کارهای زیادی انجام داده است.

کد خبر 695143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.