«شورای تبلیغ» در استان سمنان تشکیل شود

امام جمعه سمنان گفت: تبلیغ در عصر فعلی امری ظریف، نیازمند مطالعه و پشتوانه علمی و آشنایی با فضای رسانه‌ای است و باید «شورای تبلیغ» در استان سمنان تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام مطیعی امروز _چهارشنبه نوزدهم مهرماه_ در جمع مدیران و اساتید حوزه‌های علمیه سمنان اظهار کرد: تبلیغ در عصر فعلی امری ظریف، نیازمند مطالعه و پشتوانه علمی و آشنایی با فضای رسانه‌ای است و نیاز است تا «شورای تبلیغ» در استان سمنان تشکیل شود.

وی با تاکید بر اینکه مباحثه و تضارب آرا میان طلاب با راهبری اساتید و مدرسان حوزه یکی از راه‌های رشد علمی، سیاسی و اجتماعی طلاب است، افزود: ارتقای شاخص‌های کیفی مدارس علمیه در دستور کار مسئولان حوزه قرار گیرد.

امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه برگزاری جلسات صمیمانه مباحثه، تفسیر و کرسی‌های آزاداندیشی در حوزه‌های علمیه بسیار مفید و مؤثر است، خاطرنشان کرد: طلبه‌ای می‌تواند در مقام سربازی امام زمان (عج) ایفای نقش کند که نسبت به موضوعات و مسائل مختلف اشراف و آگاهی داشته باشد.

مطیعی تصریح کرد: اصلی‌ترین بعد شخصیتی طلاب در تعاملات روزمره اساتید و مربیان با آن‌ها شکل می‌گیرد.

وی افزود: توجه به ابعاد تربیتی به ویژه ارتباط صمیمانه اساتید با طلاب در کنار مسائل درسی یکی از الزامات موفقیت حوزه‌های علمیه است.

امام جمعه سمنان با اشاره به پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت اسلامی در سرزمین‌های اشغالی، خاطرنشان کرد: امیدواریم دستاوردهای اخیر رزمندگان فلسطینی آغازی بر پایان عمر رژیم منحوس صهیونیستی باشد.

مطیعی با تاکید بر اهمیت کادرسازی در حوزه‌های علمیه، خاطرنشان کرد: تقویت روحیه مسئولیت‌پذیری و افزایش مهارت‌های عمومی و تخصصی طلاب، یکی از ضرورت‌های اجتناب‌ناپذیر تحصیل در مدارس علمیه است.

کد خبر 695134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.