۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶
امام جمعه جدید بستک معرفی شد

امام جمعه جدید بستک با حضور معاون استاندار هرمزگان معرفی شد.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره کل روابط‌عمومی استانداری هرمزگان، محسن خاکی نهاد امروز چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه امام جمعه بستک، از اهل بستک به عنوان مردمی با فرهنگ، دیندار، مهربان، اهل خرد و دانش نام برد و اظهار کرد: همین ویژگی‌های بارز مردم شریف شهرستان با قدمت بستک که مهد تمدن و فرهنگ علم و سیاست به شمار می‌رود، باعث شد با همراهی جامعه خیرین و آحاد مردم در ساخت و توسعه شهرستان، فعالیت‌های گسترده‌ای با مشارکت مردم شکل بگیرد.

محسن خاکی نهاد با ابراز خوشحالی از حضور در جمع مردم فهیم بستک، اضافه کرد: مردمان این دیار بازوان قوی و مستحکمی برای دولت هستند و همین ویژگی وظیفه مسؤولان را سنگین‌تر و از طرفی راه را برای ارائه خدمت هموار تر می‌کند و این نیروی انسانی توانمند یک فرصت خدمت است که باید مغتنم شمرده شود.

رئیس شورای فرهنگی استانداری هرمزگان افزود: برای باز کردن گره‌ها و مشکلات مردم باید از این ظرفیت مهم استفاده شود و از اعضای شورای اداری می‌خواهم برای رفع مشکلات مردم نهراسید و هرآنچه در توان دارید مسائل و مشکلات مردم را روزانه رصد و مرتفع کنید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در این مراسم با قدردانی از سال‌ها خدمات و تلاش‌های حجت الاسلام و المسلمین قائدی عنوان کرد و گفت: ایشان منشأ خیرات و گره‌گشایی مشکلات مردم بوده‌اند که جای قدردانی دارد.

خاکی نهاد برای حجت‌الاسلام والمسلمین جهانگیری نیز آرزوی موفقیت کرد و گفت: امام جمعه جدید در کنار فرماندار و مجموعه دولت می‌تواند مسیر حفظ اتحاد، انسجام همدلی و آبادانی را با قوت بیشتر ادامه دهند.

دبیر شورای اداری استان به خدمات دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: با کمک خیرین و همراهی مردم و تلاش مدیران استانی در شهرستان در بخش آب، آموزش، مسکن، برق و راه اقدامات مهمی انجام شده که می‌توان به ۸۱ مصوبه‌ای سفر شهرستانی استاندار اشاره کرد که از تصویب شورای اداری شهرستان بستک گذشته است و بیش از ۸۶ درصد پیشرفت داشته و ۶۳ درصد مصوبات آن انجام و تقدیم مردم شده و این نویدبخش توسعه و آبادانی بیشتر شهرستان بستک است.

خاکی نهاد با اشاره به حماسه سازی روزهای اخیر جوانان انقلابی حماس گفت: جوانان فلسطین برای دنیای اسلام عزت آفرینی کردند و دیدید که وجود نعمت رهبری چقدر برای حفظ امنیت کشور ارزشمند است.

معاون استاندار افزود: ملت ایران با هدایت رهبرکبیر انقلاب ۱۵ سال بعد از تبعید، نظام سلطنت رژیم استبداد و سلطنت را درهم پیچیدند.

وی ادامه داد: مردم مظلوم فلسطین هم ۷۵ سال گرفتارند و وقتی راه نجات برای آنها باز می‌شود که سرلوحه کار حرکت در مسیر مقاومت باشد و اکنون برای جنایت‌های ۷۵ ساله رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی، نظام سلطه مظلوم نمایی می‌کند که با همت جوانان فلسطینی به زودی قدس آزاد خواهد شد.

دبیر شورای اداری استان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات با چهار مؤلفه امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت تصریح کرد: از اعضای شورای اداری و مدیران شهرستان می‌خواهم برای مسائل معطل مانده مردم با سرعت بیشتری تلاش و زمینه مشارکت مردم را فراهم کنند. وی افزود: امسال هم با توجه به شرایط خاص جنگ ترکیبی دشمن، مردم با مشارکت خود بار دیگر بیعت خود را با رهبر انقلاب تجدید خواهند کرد.

در پایان این مراسم از زحمات حجت الاسلام والمسلمین قائدی امام جمعه سابق بستک قدردانی شد و حجت‌الاسلام والمسلمین جهانگیری نیز به عنوان امام جمعه جدید این شهرستان معرفی شد.

همچنین در ادامه برنامه‌های سفر یک روزه امام جمعه بندرعباس و معاون استاندار به بستک از خانواده شهید ناصر ازژه قدردانی شد.

شهید ازژه بیستم فروردین ۱۳۴۶ در شهرستان بستک به دنیا آمد پدرش عبدالکریم مغازه دار بود و مادرش عایشه نام داشت تا پایان دوره راهنمایی درس خواند به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت بیست و دوم تیر ۶۷ در شمال فکه به شهادت رسید پیکر او مدت‌ها در منطقه بر جا ماند و سال ۷۵ از تفحص در زادگاهش به خاک سپرده شد.

کد خبر 695127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.