کوتاهی از هیچ مدیری در اجرای طرح نهضت ملی مسکن پذیرفته نیست

استاندار هرمزگان با بیان این مطلب که طرح نهضت ملی مسکن اصلی‌ترین وعده دولت به مردم است گفت: همه کارگزاران دولت باید با اجرای این طرح همراه باشند و کوتاهی از هیچ مدیری در این امر مهم پذیرفته نیست.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی عصر امروز در نشست شورای مسکن استان هرمزگان با تاکید بر لزوم تسریع در احداث مخازن آب مورد نیاز پروژه‌های نهضت ملی مسکن، اظهار کرد: در حال حاضر باید اعتبارات موجود با اولویت مراکز جمعیتی در نهضت ملی مسکن برای ایجاد زیرساخت‌های آبرسانی و برق رسانی هزینه شود.

وی با اشاره به در پیش بودن سفر رئیس جمهور به استان، افزود: واحدهایی که آماده تحویل هستند باید با اولویت زیرساخت آب و برق آن‌ها ایجاد شود تا همزمان با سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری کامل برسد.

دوستی، با تاکید بر لزوم انتقال سند مالکیت اراضی ملی روستاها به بنیاد مسکن، جهت احداث واحدهای نهضت ملی مسکن، ادامه داد: باید زمین به روستاییان جهت احداث مسکن تحویل داده شود و موانع خانه‌سازی در روستاها از میان برداشته شود.

رئیس شورای مسکن استان هرمزگان، با بیان اینکه رشد کلاس‌اولی‌های هرمزگان در سال جاری ۴.۵ درصد یعنی ۲ برابر رشد جمعیت بوده است، گفت: باید تلاش کنیم سرانه آموزشی شهر بندرعباس را که پایین‌تر از سایر شهرستان است با اولویت مراکز جمعیتی نهضت ملی مسکن ارتقا دهیم.

در ادامه این نشست مصوبات نشست‌های قبلی مورد بررسی قرار گرفت و مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز آخرین اقدامات انجام شده را بیان کردند.

کد خبر 695124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.