آمادگی استان کرمانشاه برای ساخت مجموعه‌های سلامت

استاندار کرمانشاه از آمادگی استان کرمانشاه برای ساخت مجموعه‌های سلامت در شهرستان‌هایی که ساختمان استیجاری دارند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدطیب صحرایی _چهارشنبه نوزدهم مهرماه_ در اجلاس مدیران بیمه سلامت کشور که به میزبانی کرمانشاه و با حضور رئیس بیمه سلامت کشور و مدیران این مجموعه برگزار شد، اظهار کرد: مردم کرمانشاه در سال ۹۰ شاهد حضور رهبر معظم انقلاب بودند و تا به امروز کرمانشاه همچنان بهره‌مند از برکات این سفر مبارک است.

وی افزود: بخش مهمی از برکات این سفر به حوزه بهداشت و درمان اختصاص داشت و در این حوزه خدمات بسیار گسترده‌ای اتفاق افتاده است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: کرمانشاه به تعبیر زیبای رهبر معظم انقلاب سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی است و مردمان شجاع و دلیر این استان سال‌ها در برابر دشمنان این آب و خاک مقاومت کردند.

صحرایی از زحمات و تلاش‌های حوزه بیمه سلامت در کرمانشاه تقدیر کرد و گفت: بیش از ۸۰۰ هزار نفر از مردم استان کرمانشاه تحت پوشش بیمه سلامت هستند که بسیار قابل قدردانی است.

وی ارائه ۲۰ خدمت به مردم را یک کار جهادی برجسته دانست و گفت: اقدامات صورت گرفته در بیمه سلامت جلوه‌ای از خدمات کم نظیر دولت مردمی آیت الله رئیسی به مردم شریف استان است.

استاندار کرمانشاه خواهان تسهیل در مسیر دریافت خدمات بیمه سلامت شد و گفت: رایگان کردن خدمات در زمینه بیماری‌های خاص و درمان ناباروری به زیباتر شدن خدمت کمک می‌کند.

وی در ادامه از آمادگی کامل استان برای در اختیار گذاشتن زمین مناسب برای ساخت مجموعه‌های سلامت در شهرستان‌هایی که ساختمان استیجاری دارند، خبر داد.

کد خبر 695105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.