آئین تکریم و معارفه خدمت‌گزاران شهری برگزار شد

آئین تکریم و معارفه خدمت‌گزاران شهری شامل مدیران مناطق ۱۰، ۲، مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی اصفهان و حومه، مدیر کل بازرسی شهرداری اصفهان و مدیرکل طراحی شهرداری اصفهان در سالن کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _چهارشنبه، نوزدهم مهرماه_ آئین تکریم و معارفه خدمتگزاران شهری شامل مدیران مناطق ۱۰، ۲، مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی اصفهان و حومه، مدیر کل بازرسی شهرداری اصفهان و مدیرکل طراحی شهرداری اصفهان در سالن کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار شد.

آئین تکریم و معارفه خدمتگزاران شهری برگزار شد

در این مراسم ابتدا عباس روحانی، مدیر کل جدید بازرسی شهرداری اصفهان که پیش از این مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی اصفهان و حومه بود، اظهار کرد: کار کردن در شهرداری اصفهان خیلی خاص است، اگر با نیت خدمت صورت گیرد، انسان دلسرد و خسته نمی‌شود، اما اگر نیت خدایی و خدمت نباشد، به‌عنوان وبال گردن تلقی شده و زجرآور است.

وی افزود: من سعی کردم آنچه در توان داشتم را در خدمت به مردم ارائه دهم و از این بابت خوشحال هستم، من الخلق الی الحق از جمله مسیرهایی است که کارکنان شهرداری اصفهان هر روز در شهرداری طی می‌کنند.

مدیرکل جدید بازرسی شهرداری اصفهان تصریح کرد: طی ۱۱ سال در دو دوره خدمتگزار مردم در شرکت واحد اتوبوسرانی بودم و تلاش کردم به سهم خود نسبت به پیگیری و اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مختلف اقدام کنم.

آئین تکریم و معارفه خدمتگزاران شهری برگزار شد

در ادامه داوود بحیرایی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه و مدیر سابق منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تصریح کرد: مردم منطقه ۱۰ بیش از این ارزش خدمت دارند.

وی با برشمردن ظرفیت‌ها و قابلیت‌های متعدد مردم منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان افزود: در محله حصه به عنوان یک محله کمتر برخوردار، طی دو سال خدمت خود بیشترین تلاش و تملک صورت گرفت.

مدیر سابق منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: ۱۱ هکتار تملک و توافق در مدت دو سال خدمت کار سنگینی است و این مهم جز با همدلی و کمک مردم منطقه صورت نمی‌گرفت.

آئین تکریم و معارفه خدمتگزاران شهری برگزار شد

وی ادامه داد: تملک پارک حصه، احداث میدان عروج، ورودی محله حصه از سمت اتوبان فرودگاه، دو اتصال خیابان فرسان به مهر و سپیده کاشانی به دشتستان از جمله دیگر اقدامات صورت گرفته در طول این مدت است.

بحیرایی خاطرنشان کرد: در طول دو سال خدمت از سوی معاونت عمرانی شهرداری اصفهان در بحث عمرانی منطقه تقدیر شده و در موضوع درآمدها هم ۱۲۰ درصد تحقق درآمد را در منطقه ۱۰ شاهدیم.

وی در پایان اشاره‌ای به شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری اصفهان و حومه کرد و گفت: در این شرکت ما ۱۸۰۰ رفیق داریم و خبری از کارکنان نیست، در کنار هم روزهای بهتری را در پیش خواهیم داشت و به عنوان آغازگر این روزهای خوب، امروز طرح طبقه‌بندی ۳۰ درصدی رانندگان مورد موافقت قرار گرفت.

آئین تکریم و معارفه خدمتگزاران شهری برگزار شد

محمد صیرفی‌نژاد، مدیر سابق منطقه دو شهرداری اصفهان و مدیر جدید منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان اظهار کرد: منطقه دو شهرداری اصفهان برای سال‌های متمادی از قطار توسعه و پیشرفت شهری عقب مانده بود.

وی افزود: به کمک همکاران در این منطقه، در طول مدت دو سال خدمت در عرصه‌های مختلف فرهنگی، عمرانی، خدماتی و مالی اتفاقات خوب و بزرگی را شاهد بودیم که به رشد و ارتقای سطح جایگاهی منطقه دو کمک شایانی کرد.

مدیر سابق منطقه دو شهرداری اصفهان تاکید کرد: در مدیریت شهری شاهد یک فضای همدلی بودیم که در سایه آن اتفاقات مبارکی صورت گرفت که از آن جمله می‌توان به افزایش اعتبارات اختصاصی به محلات و مناطق کمتر برخوردار اشاره کرد.

آئین تکریم و معارفه خدمتگزاران شهری برگزار شد

سعید کورنگ بهشتی، مدیرکل سابق طراحی شهرداری اصفهان با اشاره به بازنشستگی خود پس از ۳۳ سال خدمت در بدنه شهرداری اظهار کرد: درس‌های مختلفی را در این مدت از شهرداران و مدیران متعدد آموخته‌ام.

وی افزود: به همه مدیران چند توصیه دارم، نخست اینکه میان مسئول و رئیس تفاوت قرار دهند و بدانند مسئول از جایگاه پاسخ‌دهی است و ریاست از جایگاه تحکم و دستور، رمز موفقیت یک مدیر در جایگاه مسئولیت و پاسخ‌دهی است.

مدیرکل سابق طراحی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در طول ۳۳ سال خدمت خود طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی مختلفی در سطح شهر اصفهان از جمله تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس، تقاطع غیرهمسطح باغ رضوان، استخر انقلاب، استخر کردآباد، کتابخانه مرکزی و نمایشگاه بین‌المللی، رینگ سوم و چهارم ترافیکی.. حضور داشتم، اما خاطره انگیزترین پروژه من، پروژه احیای میدان امام علی (ع) است که رکوردهای خوبی به‌رغم چالش‌ها و مشکلات متعدد در آن زدیم.

آئین تکریم و معارفه خدمتگزاران شهری برگزار شد

وی تاکید کرد: مدیران در زمان دریافت حکم جدید افتادگی در برابر ارباب رجوع را فراموش نکنند، همچنین این مدیران مانع‌زدایی را جایگزین مانع تراشی در شهرداری قرار دهند، چرا که عمده دلیل نارضایتی شهروندان از شهرداری، مانع تراشی‌ها است.

کد خبر 695078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.