برقراری بیش از ۷هزار تماس با سامانه ۱۹۷

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به برقراری بیش از ۷ هزار تماس با سامانه ۱۹۷، گفت: انتقادهای مردم برای پلیس سازنده هستند و این انتقادها از طریق پلیس‌های تخصصی و دفتر نظارت همگانی ۱۹۷ بررسی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار سیدمحمود میرفیضی امروز _چهارشنبه، نوزدهم مهرماه_ در حاشیه برگزاری دیدار مردمی ۱۹۷ اظهار کرد: بر اساس اصل قانون اساسی مردم باید بر ادارات و سازمان‌ها نظارت کنند، پلیس در خصوص این اصل جزو سازمان‌هایی است که پیشتاز بوده است و خواهان نظارت مردم بر پلیس از طریق شماره تلفن ۱۹۷ بوده است.

وی افزود: در حوزه ۱۹۷ همه می‌دانند که کارکنان پلیس در خدمت‌رسانی به مردم حضوری شبانه‌روزی دارند، در یک جایی که پلیس حضور دارد ممکن است کاستی‌هایی وجود داشته باشد ممکن است مردم انتقاد یا پیشنهاداتی داشته باشند یا اینکه به خاطر اقدامات شایسته پلیس تقدیر و تشکر کنند، این امر از طریق دفتر نظارت همگانی ۱۹۷ مطرح می‌شود.

فرمانده انتظامی استان ضمن اشاره به اینکه در شش ماهه امسال بیش از ۷ هزار تماس با شماره ۱۹۷ صورت پذیرفته که برخی انتقاد و بیشتر آن‌ها تقدیر و تشکر بوده‌اند، تصریح کرد: انتقادهای مردم برای پلیس سازنده است و این انتقادها از طریق پلیس‌های تخصصی و دفتر نظارت همگانی ۱۹۷ بررسی می‌شوند.

وی اضافه کرد: پلیس انتظاراتی از شهروندان دارد و آن این است که ما اعتقاد داریم پلیس در یک ویترین شیشه‌ای قرار دارد که همه نظارت کنند، این نظارت اگر منصفانه و صادقانه باشد، باعث سازماندهی و ارتقا بیشتر امنیت می‌شود.

سردار میرفیضی در خصوص بحث ارتقای امنیت استان گفت: در حوزه ۱۹۷ مطالبات مردمی در هر بخشی از نیروی انتظامی باشد، در بحث خدمات‌رسانی پلیس ۱۱۰، حوزه کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها یا جمع‌آوری معتادان ولگرد، در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد، سپس اقدامات برنامه‌ریزی شده‌ای انجام می‌پذیرد و همین باعث ارتقای امنیت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اقداماتی را امسال در دستور کار داریم و آن راه‌اندازی پلیس هوشمند است که در دستور کار مجموعه انتظامی قرار دارد؛ افزایش خدمات در بحث تصادفات مورد دیگر است که شامل راه‌اندازی کروکی آنلاین یا کروکی الکترونیکی است.

کد خبر 695065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.