معابر فرعی محلات منطقه ۹ اصفهان نونوار می‌شود

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: اجرای عملیات زیر سازی و آسفالت معابر به منظور مناسب‌سازی محیط، بهسازی معابر، ارتقای کیفی و بهینه‌سازی مسیر رفت و آمد شهروندان با رعایت اصول فنی و با کیفیت مطلوب در دستور کار شهرداری قرار دارد.

سیدسلمان قاضی‌عسگر اظهار کرد: اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت معابر به منظور مناسب‌سازی محیط، بهسازی معابر، ارتقای کیفی و بهینه سازی مسیر رفت و آمد شهروندان با رعایت اصول فنی و با کیفیت مطلوب در دستور کار شهرداری قرار دارد.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری به کیفیت آسفالت معابر به‌عنوان یکی از مطالبات جدی شهروندان توجه ویژه دارد، افزود: زیرسازی و آسفالت معابر فرعی محلات سطح منطقه با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال در دست اجرا است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه این طرح در مدت زمان شش ماهه تمام محلات سطح منطقه را پوشش می‌دهد، گفت: با تلاش اداره عمران منطقه در این عملیات ۶۴۰۰ متر مربع زیرسازی و بیش از ۷۰۰ تن آسفالت استفاده می‌شود.

وی تصریح کرد: در راستای تحقق حقوق شهروندی و پاسخ به مطالبات شهروندان اجرای این عملیات در محلات زهران، ناژوان، کوهانستان و نصرآباد به اتمام رسیده و در محله جروکان ۸۰ درصد پیشرفت داشته و در محله‌های لادان و جنیران در مرحله اجرا قرار گرفته است.

قاضی‌عسگر با بیان اینکه رعایت استانداردها و کیفیت آسفالت در سطح معابر می‌تواند تأثیر خوبی در ایجاد شهری ایده‌آل داشته باشد، خاطر نشان کرد: هدف از اجرای این عملیات ارتقای کیفیت آسفالت معابر برای زیر ساخت‌های معابر شهری با توجه به تأثیر پذیری معابر استاندارد و با کیفیت در ترافیک شهری است.

کد خبر 695052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.