توقیف کامیون حامل ۲۵ میلیارد ریال کالای قاچاق

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف ۲۵ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در بازرسی ماموران از یک دستگاه خودروی کامیون خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ کامران ریاحی اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا، حین کنترل خودروهای عبوری در محور اتوبان آزادگان به یک دستگاه خودروی کامیون باری مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی از خودرو بازرسی کردند که در نتیجه این عملیات ۲۲ هزار و ۳۵۲ قلم انواع کالاهای خارجی قاچاق شامل لوازم خانگی، ظرف آشپزخانه، اسباب بازی و وسایل تزئینی که به طرز ماهرانه‌ای در قسمت عقب کامیون انباشته و توسط سبدهای خالی جلوی کالاها پوشانده شده بود را کشف کردند و در بررسی صورت گرفته مشخص شد این محموله بدون هرگونه مدارک معتبر گمرکی به صورت قاچاق تهیه شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ارزش محموله مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه ۲۵ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و به همراه پرونده به مرجع قضائی معرفی، تحت رسیدگی قرار گرفت و کالاهای مکشوفه نیز به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تحویل شد.

کد خبر 695035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.