برگزاری یازدهمین المپیاد ورزش محلات در یزد

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اشاره به مشارکت ۲۱ هزار نفری شهروندان یزدی در دهمین المپیاد ورزشی محلات، گفت: یازدهمین المپیاد ورزشی محلات یزد در ۶۵ رشته ورزشی برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، مصطفی زارع‌زاده اظهار کرد: برگزاری این رویداد بزرگ ورزشی در استان سال گذشته با مشارکت قریب به ۲۱ هزار شرکت‌کننده برگزار شد.

وی افزود: یازدهمین دوره المپیاد ورزش محلات شهر یزد با مشارکت ۳۷ هیأت ورزشی استان به عنوان هیأت‌های اجرایی برگزار خواهد شد و رقابت‌ها در ۶۵ رشته ورزشی و بیش از رشته‌های ورزشی دوره‌ی گذشته برگزار می‌شود.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با پیش‌بینی مشارکت ۳۰ هزار شهروند یزدی در یازدهمین دوره این المپیاد ورزشی، خاطرنشان کرد: این رویداد ورزشی از حیث مشارکت در کشور بی‌نظیر است و جام پرچم به نوعی الگو گرفته از این المپیاد ورزشی بوده است.

عزیز الله سیفی، رئیس شورای اسلامی شهر یزد نیز در این مراسم از برگزاری این رقابت‌ها به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قدردانی و تاکید کرد: استقبال ۲۱ هزار نفری شهروندان از دوره دهم المپیاد ورزش محلات یزد در سطح کشور بی‌نظیر بود که جای تشکر دارد.

وی اضافه کرد: امیدواریم در دوره‌های آتی این المپیاد شاهد رشد استقبال شهروندان از این رقابت‌ها و سوق یافتن بیشتر آنها به ورزش باشیم.

به گزارش ایمنا، دهمین دوره المپیاد ورزشی محلات شهر یزد قریب به ۲۱ هزار ورزشکار مرد و زن مشارکت داشتند و در ۳۷ رشته ورزشی انفرادی در بخش مردان و ۳۴ رشته در بخش زنان، ۱۶ رشته ورزشی گروهی در بخش مردان، ۱۱ رشته گروهی زنان و حدود شش رشته انفرادی و گروهی در بخش جانبازان و معلولان با هم به رقابت پرداختند.

دهمین المپیاد ورزشی در قالب ۱۳ هزار و ۳۵۴ بازی در دو بخش آقایان و بانوان طی ۳۳۵ روز با همکاری ۳۴ مجموعه ورزشی، مشارکت ۳۱ هیئت ورزشی استان برگزار شد و در پایان ۵۸۱ مدال طلا، ۵۸۱ مدال نقره و ۶۶۵ مدال برنز به برگزیدگان و ۸۱ تندیس قهرمانی به تیم‌ها اهدا شد.

در المپیاد دهم محلاتی مانند امامشهر، صفائیه، آزادشهر، امامزاده سید جعفر (ع)، نعیم آباد و مسکن به ترتیب بیشترین شرکت کننده را داشتند.

کد خبر 694998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.