حضور بیش از ۱۰ اثر تولیدی با مضمون دفاع مقدس در جشنواره‌های فیلم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در جشنواره‌های فیلم امسال بیش از ۱۰ اثر تولیدی با مضمون دفاع مقدس داریم که در نوع خود بی‌سابقه است، زیرا پیش از این شاید یک اثر تولیدی با مضمون دفاع مقدس در جشنواره‌ها وجود داشت.

به گزارش ایمنا و به نقل از دفاع‌پرس، محمدمهدی اسماعیلی اظهار کرد: طی دو سال تصدی من بر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فیلم‌های دفاع مقدسی بهترین‌های فیلم‌های جشنواره محسوب می‌شوند، به‌طور مثال می‌توانم به فیلم‌های «غریب» و «موقعیت مهدی» اشاره کنم.

وی با اشاره به عملکرد وزارتخانه متبوع درباره تولیدات دفاع مقدسی افزود: در جشنواره‌های فیلم امسال بیش از ۱۰ اثر تولیدی با مضمون دفاع مقدس داریم که در نوع خود بی‌سابقه است، زیرا پیش از این شاید یک اثر تولیدی با مضمون دفاع مقدس در جشنواره‌ها وجود داشت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: ما همکاری‌هایی تاکنون با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس داشته‌ایم و این آمادگی را داریم که از این به بعد همکاری‌های بیشتری هم داشته باشیم، همان‌طور که رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در گزارش خود به رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کرد، خوشبختانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به‌طور کامل با یکدیگر هم‌راستا هستند.

بر اساس این گزارش، رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره در ایام گرامیداشت دفاع مقدس بر این موضوع تأکید داشته‌اند که تولیدات هنری و فرهنگی با مضمون دفاع مقدس به لحاظ کیفی و کمی باید رشد و گسترش بسیار زیادی داشته باشد و همواره استفاده از ابزار هنر برای ترویج ارزش‌های دفاع مقدس را مورد تأکید قرار داده‌اند.

معظم‌له در هفته دفاع مقدس سال جاری بار دیگر به صراحت بیان کردند که تولیدات هنری و فرهنگی دفاع مقدس می‌تواند ۱۰۰ برابر حجم فعلی باشد و ما این ظرفیت را داریم.

کد خبر 694997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.