تحویل نخستین محموله ناوگان حمل‌ونقل نیمه‌سنگین شهرداری تبریز

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز گفت: دو دستگاه از خودروهای کشنده جمع‌آوری پسماندهای شهری برای نصب دستگاه کمپکت زباله تحویل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری تبریز، حبیبه هراتی صبح امروز _چهارشنبه نوزدهم مهرماه_ اظهار کرد: به‌کارگیری این خودروهای خریداری شده که با استانداردهای بالا و بین‌المللی در مجموعه تراکتورسازی مونتاژ می‌شود را در حوزه محیط زیست و کاهش آلودگی هوا مهم ارزیابی کرد.

وی افزود: نوسازی ناوگان حمل‌ونقل و ماشین‌آلات سازمان جزو اولویت‌های اساسی مأموریت‌های سازمانی و مورد تاکید شهردار تبریز است و بر این اساس تعداد قابل توجهی از ماشین‌آلات ساخت داخل به ناوگان حمل‌ونقل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اضافه شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز ادامه داد: با توجه به عمر طولانی و فرسودگی ناوگان حمل‌ونقل پسماندهای شهرداری، گام نخست را در راستای تأمین و تجهیز سازمان به انواع ماشین‌آلات سنگین و سبک برداشته‌ایم و امروز شاهد تحقق وعده‌های مدیریت شهری هستیم.

وی اضافه کرد: امیدواریم با تخصیص منابع لازم، تمام ناوگان حمل‌ونقل سنگین و سبک مورد نیاز شهرداری نوسازی شود و شاهد مکانیزاسیون و توسعه خدمات مطلوب به شهروندان باشیم.

کد خبر 694941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.