۴۵۰ هکتار زمین به شهرک صنعتی جدید دامغان اضافه شد

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: ۴۵۰ هکتار زمین به شهرک صنعتی جدید دامغان، با مساعدت استاندار سمنان افزوده شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی‌اکبر علیزاده‌برمی امروز _چهارشنبه نوزدهم مهرماه_ در افتتاحیه دهمین جشنواره ملی پسته ایران اظهار کرد: ۴۵۰ هکتار زمین به شهرک صنعتی جدید دامغان با مساعدت استاندار سمنان افزوده شده است و به‌زودی با استقرار واحدهای مختلف در این مجموعه، شاهد اقدامات ارزشمند تولیدی و صنعتی خواهیم بود.

وی افزود: با حمایت استاندار سمنان، بزرگترین جذب سرمایه‌گذاری خارجی در دامغان تحقق یافت و در نتیجه پنج ناحیه جدید صنعتی در شهرستان دامغان اضافه شد.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحقق سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در سطح شهرستان دامغان خاطرنشان کرد: بزرگترین کارخانه فروسیلیس کشور در حال حاضر در دو فاز، در شهرستان دامغان فعالیت خود را آغاز کرده است.

به گزارش ایمنا، افتتاحیه دهمین جشنواره ملی پسته ایران با حضور استاندار سمنان، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، معاونین وزیر کشاورزی، معاونین بانک کشاورزی کشور، سفیر کوبا، تعدادی از مدیران کل ستادی و اجرایی استان و جمعی از مقامات و مسئولان ارشد شهرستان دامغان در حال برگزاری است.

کد خبر 694931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.