صدور رای برای متهم پرونده فساد در شهرداری گرگان

رای دومین پرونده مربوط به فساد در شهرداری گرگان صادر و متهم ردیف اول این پرونده بر اساس رای دادگاه به حبس، جزای نقدی، انفصال از خدمات دولتی و مجازات تکمیلی محکوم شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی دادگستری گلستان، حیدر آسیابی با اشاره به آخرین وضعیت پرونده اعضای دستگیر شده شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: رأی بدوی پرونده یکی از دو عضو شورای اسلامی شهر گرگان صادر شد.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات قضائی و اخذ دفاعیات متهمان و وکلای آن‌ها، متهم ردیف اول این پرونده بر اساس رأی دادگاه به حبس، جزای نقدی، انفصال از خدمات دولتی و مجازات تکمیلی محکوم شد؛ رأی صادر شده، بدوی بوده و قابل اعتراض است.

رئیس‌کل دادگستری گلستان تاکید کرد: پنج متهم دیگر در این پرونده که شامل کارمندان شهرداری گرگان هستند نیز به حبس و مجازات تکمیلی محکوم شدند.

وی ادامه داد: سومین پرونده مربوط به فساد شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان که مربوط به دیگر عضو شورای اسلامی شهر و ۱۸ متهم دیگر است، این پرونده در دادگاه کیفری استان در حال برگزاری بوده و تاکنون دو جلسه آن برگزار شده است.

آسیابی اضافه کرد: رأی بدوی نخستین پرونده که مربوط به مدیر شهری سابق گرگان و سه نفر دیگر بود نیز مرداد امسال صادر شد.

وی گفت: سال گذشته در پرونده معروف به فساد شهرداری، شهردار، دو عضو شورای اسلامی شهر و چند تن از کارمندان شهرداری گرگان همراه با تعدادی کارچاق‌کن و پیمانکار بازداشت شدند.

کد خبر 694883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.