شرایط امروز استان کهگیلویه و بویراحمد با گذشته متفاوت است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: شرایط امروز استان کهگیلویه و بویراحمد با شرایط این استان در سال ۵۷ متفاوت است و رشد ملت ایران پس از انقلاب اسلامی در پزشکی و درمان، علم نانو، سدسازی، تعداد دانشجو و دانشمند، رشد مقالات علمی و کشاورزی، تحقق قدرت دفاعی و سایر موضوعات خیره‌کننده بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار غلامرضا سلیمانی امروز _چهارشنبه نوزدهم مهرماه_ در آئین بهره‌برداری از ۱۰۱ پروژه آب‌رسانی روستایی در کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در حال ساختن یک الگوی جهانی است و انقلاب اسلامی سرآغاز یک تحول در تاریخ بشریت است.

وی افزود: همان‌گونه که رنسانس را یک نقطه عطف در جهان عنوان می‌کنند، انقلاب اسلامی نیز یک نقطه عطف در جهان است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور خاطرنشان کرد: مطابق با گفته مقام معظم رهبری الگوی اداره جامعه باید کامل شود و همان‌طور که رهبری بیان کردند، استقرار نظام جمهوری گام اول بود و گام دوم تشکیل دولت اسلامی است.

وی اضافه کرد: به‌رغم تمام فتنه‌هایی که بر این ملت تحمیل شد، ایران اسلامی از ابتدا رو به پیشرفت و ترقی حرکت کرده است.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه ایران امروز با ایران قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست، تاکید کرد: شرایط امروز استان کهگیلویه و بویراحمد با شرایط این استان در سال ۵۷ متفاوت است و رشد ملت ایران بعد از انقلاب اسلامی در پزشکی و درمان، علم نانو، سدسازی، تعداد دانشجو و دانشمند، رشد مقالات علمی، کشاورزی، در تحقق قدرت دفاعی و سایر موضوعات خیره‌کننده بوده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: اگر در گذشته از فرصت‌ها و از مدیریت جهادی و تعامل استفاده می‌شد، در حال حاضر با مشکل روبه‌رو نبودیم.

سلیمانی گفت: طرح آب‌رسانی به ۱۸۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد قرار بود طی سه سال به اتمام برسد و در حال حاضر شاهد افتتاح ۱۰۱ پروژه در مدت یک سال هستیم، تلاش خواهد شد لوله مورد نیاز برای آب‌رسانی به سایر روستاهای هدف پروژه آب‌رسانی تأمین شود.

وی افزود: توافق جدید طرح از آبخیز تا جالیز نیز در دستور کار است که به بخش کشاورزی و آبخیزداری کمک خواهد کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور اظهار کرد: بسیج مستضعفین در هر بخشی در استان کهگیلویه و بویراحمد که دچار نارسایی و مشکل بوده، حضور پیدا کرده و به نقش‌آفرینی پرداخته است.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های لازم در ایران در حال رشد و ترقی است، افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران به دنبال تعالی ملت ایران است و قله‌های رفیع افتخارآفرینی را فتح خواهد کرد.

سردار سلیمانی با اشاره به برنامه‌های بسیج مستضعفین در یاری رساندن به حوزه آموزش کشور تاکید کرد: مسیر موفقیت ایران اسلامی از مسیر آموزش و پرورش می‌گذرد و مسائل مربوط به این حوزه باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 694876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.