بورس امروز ۱۹ مهر ۱۴۰۲ + شاخص و نمای بازار

روند شاخص بورس از روز گذشته بهبود یافته است، در صورتی که ارزش معاملات به بیش از پنج همت برسد احتمال رشد بیش از ۱۰ هزار واحدی برای شاخص وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز آخرین روز کاری هفته جاری است، بازار این هفته با چالش‌های زیادی همراه بود و روزهای پر فراز و نشیبی را سپری کرد و روز گذشته روند آن کمی بهبود یافت و هشت هزار واحد رشد کرد.

روز گذشته عمده رشد بازار در نمادهای شاخص ساز بود، ارزش معاملات بورس کمترین میزان را نسبت روز میانگین دو هفته اخیر ثبت کرد و این موضوع نیز نشان از تردید معامله گران است.

بازار امروز نیز تحت تأثیر آخرین روز کاری بودن هفته جاری قرار خواهد گرفت، شاید ارزش معاملات نسبت به روزهای قبل هم کمتر شود و معامله گران معاملات خود را به روزهای کاری هفته آینده انتقال خواهند داد.

ایران خودرو هم طی نامه‌ای از شورای رقابت خواسته است که مصوبه خود را ابطال کند و مجدد روند عرضه خودرو در بورس کالا اتفاق بیفتد، علت آن را نیز واردات خودروهای نو و کارکرده عنوان کرده و معتقد است بازار خودرو کشور دیگر انحصاری نیست، احتمال روند متعادل به سمت مثبت در بازار امروز وجود خواهد داشت، در صورتی که ارزش معاملات بتواند بالای پنج همت حرکت کند، شاید بازار بتواند بیش از ۱۰ هزار واحد رشد کند.

رشد ۳ هزار واحدی شاخص بورس در دقایق ابتدایی معاملات

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _چهارشنبه نوزدهم مهرماه_ با رشد ۳۵۱۸ واحدی، به ۲,۰۱۷,۵۸۵ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۲۹۸۵ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۹۲۱.۶۴۳ میلیون سهم بود که طی ۵۰,۰۸۳ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۶,۶۸۲ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۰,۷۱۵,۲۲۲ میلیارد ریال شد.

نمادهای «شپنا»، «خودرو» و «پارسان» بیشترین تأثیر مثبت را در شاخص کل گذاشتند.

بورس امروز ۱۹ مهر ۱۴۰۲ + شاخص و نمای بازار

کد خبر 694869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.