«به‌وقت شادی»؛ ویژه‌برنامه شاخص منطقه ۱۴ اصفهان برای جشنواره کودک

رئیس اداره فرهنگی و اجتماعی منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: ویژه‌برنامه شاخص این منطقه در زمان برگزاری جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان، «به‌وقت شادی» است که با استقبال خوبی از سوی کودکان و نوجوانان روبه‌رو شد.

امیر رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با ویژه‌برنامه‌های جشنواره کودک و نوجوان در منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان اظهار کرد: ویژه‌برنامه به‌وقت شادی با حضور جمعی از مجموعه‌های فرهنگی و آموزش و پرورش صبح‌ها از شانزدهم تا نوزدهم مهرماه در بازیکده حصه با اعزام ۱۰ دستگاه اتوبوس برای هر روز برگزار می‌شود و در کنار آن نیز اردوی تفریحی رایگان برای دانش‌آموزان این منطقه در نظر گرفته شده است.

«به‌وقت شادی»؛ ویژه برنامه شاخص منطقه ۱۴ اصفهان برای جشنواره کودک

وی با اشاره به اکران سیار فیلم‌های جشنواره کودک و نوجوان در این منطقه افزود: این اکران، مقابل ساختمان شهرداری منطقه ۱۴، خیابان حرم برگزار شد، همچنین ویژه‌برنامه بیا بازی روزهای یکشنبه، شانزدهم و سه‌شنبه، هجدهم مهرماه بعد از نماز مغرب و عشا برگزار شد که پس از مسابقه و تفریح، فیلمی از این جشنواره اکران می‌شود و در فرهنگسراهای سطح منطقه نیز این اقدام انجام می‌شود.

رئیس اداره فرهنگی و اجتماعی منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: ویژه‌برنامه شاخص این منطقه «به وقت شادی» است که با استقبال خوبی از سوی کودکان و نوجوانان روبه‌رو شد.

«به‌وقت شادی»؛ ویژه برنامه شاخص منطقه ۱۴ اصفهان برای جشنواره کودک

وی ادامه داد: ویژه‌برنامه تفریحی بازی و شادی همراه با اجرای مسابقات گروهی ویژه دانش‌آموزان مدارس منطقه ۱۴ با اعزام ۵۰۰ دانش‌آموز پسر در بازیکده حصه واقع در حصه شمالی برگزار شد تا اوقات خوشی برای این دانش‌آموزان رقم بخورد.

کد خبر 694868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.