دریافت ۱۴ میلیارد ریال بیمه آتش‌سوزی، در قبال تحویل ۲۵ کیلو مواد بازیافتی در اصفهان

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: از این پس تمام شهروندان اصفهانی می‌توانند با مراجعه به نرم‌افزار «اصپاک» به نشانی isfpak.com یا سامانه «اصفهان من» به نشانی app.isfahan.ir، درخواست خود برای جمع‌آوری پسماندهای خشک از درِ منزلشان را ثبت و بیمه رایگان آتش‌سوزی دریافت کنند.

مهدی بقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به ایجاد تحول در الگوی جمع‌آوری پسماندهای خشک در اصفهان اظهار کرد: با همکاری بخش خصوصی، ناوگان مجهزی برای جمع‌آوری مواد بازیافتی در تمام نقاط شهر تدارک دیده شده است.

وی افزود: مأموران مراجعه‌کننده، حجم مواد بازیافتی تحویل گرفته شده از هر شهروند را به دقت ثبت و در نرم‌افزار مربوطه وارد می‌کنند تا در صورت رسیدن به حجم ۲۵ کیلوگرم، بیمه رایگان آتش‌سوزی به مبلغ ۱۴ میلیارد ریال برای شهروند صادر شود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه این طرح طی چند ماه به‌صورت آزمایشی در این کلان‌شهر اجرا شده است و از ۲۰ مهرماه اجرای نهایی می‌شود، تصریح کرد: علاوه‌بر بیمه آتش‌سوزی، انواع دیگری از بیمه‌نامه‌های حوادث و سفر نیز پیش‌بینی شده است که به‌تدریج به طرح اضافه خواهد شد.

وی ادامه داد: از جمله اهداف اجرای این طرح حرکت به سمت شهر هوشمند، بهره‌گیری از ظرفیت‌های نرم‌افزاری در ارائه خدمات و افزایش رضایت شهروندان از دریافت بهای مواد بازیافتی تحویل داده‌شده است.

بقایی خاطرنشان کرد: بسته رسانه‌ای گسترده‌ای شامل تبلیغات محیطی، اطلاع‌رسانی در جراید و مطبوعات، شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی و فضای مجازی از سوی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان برای معرفی این طرح به شهروندان، پیش‌بینی شده است و انتظار می‌رود نرم‌افزار اصپاک و الگوی جدید جمع‌آوری پسماندهای خشک در شهر اصفهان، کارآمدتر از روش‌های سنتی گذشته باشد.

کد خبر 694863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.