سینمای ایران در دنیا شناخته شده است

بازیگر فیلم سینمایی «در آغوش درخت» گفت: سینمای ایران در دنیا شناخته شده است و کمتر کشوری در دنیا وجود دارد که مسائل فرهنگی آن در تولید فیلم و کتاب هم‌تراز با ما باشد.

جواد قامتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تاکید بر اینکه دوست داریم فرزندان کشورمان به مراحل بالا برسانند، اظهار کرد: جشنواره فیلم کودک و نوجوان باعث پر شدن سینماها و افزایش تماشاگر می‌شود که این موضوع برای یک شهر و سینمای آن حائز اهمیت است.

وی افزود: در همین راستا جشنواره فیلم کودک و نوجوان برای اصفهان یک نعمت است، چراکه کودکان و نوجوانان در یک هفته برای تماشای فیلم به سینماها می‌آیند.

بازیگر فیلم در آغوش درخت با بیان اینکه اینکه در کشور ظرفیت‌های مناسبی در سینما داریم، افزود: سینمای ایران در دنیا شناخته شده است و کمتر کشوری در دنیا وجود دارد که مسائل فرهنگی آن در تولید فیلم و کتاب هم‌تراز با ما باشد؛ اما با این حال هنوز مسیر طولانی پیش‌رو داریم.

بازیگر فیلم سینمایی در آغوش درخت با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان خاطرنشان کرد: جشنواره الفبا و زبان فیلم‌سازی را قوی می‌کند، چراکه در آن فیلم‌سازان باهم ارتباط برقرار می‌کنند و کارهای یکدیگر را مشاهده می‌کنند.

کد خبر 694835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.