شاگرد مورینیو به اردوی تیم ملی فوتبال ایران اضافه شد

سردار آزمون پس از غیبت در اردوی قبلی تیم ملی فوتبال کشورمان، امروز به تهران آمد و در اردوی جدید شاگردان قلعه‌نویی شرکت کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بدون‌شک یکی از مهم‌ترین نقاط قوت تیم ملی فوتبال ایران در تورنمنت‌های پیش‌رو در خط حمله خواهد بود. جایی که دو لژیونر فوتبال ایران یعنی سردار آزمون و مهدی طارمی در آنجا حضور دارند. البته باید به بازیکنان خوب دیگری مثل شهریار مقانلو نیز اشاره کرد اما به نظر می‌رسد انتخاب اول قلعه‌نویی برای خط حمله تیم ملی استفاده از زوج سردار و طارمی باشد.

سردار آزمون که در اردوی قبلی تیم ملی فوتبال ایران حاضر نشد و با هماهنگی کادر فنی در تمرینات تیم جدید خود یعنی رم حضور پیدا کرد، حالا برای فیفادی اکتبر به جمع اردونشینان تیم ملی فوتبال ایران اضافه شده است. سردار آزمون که در نقل‌وانتقالات تابستانی با قراردادی قرضی راهی آ. اس رم ایتالیا شده بود به‌علت اینکه فرزند وی به‌دنیا آمد و در اردوی رم بود، به اردوی تیم ملی نرسید.

گفتنی است حدود سه ماه تا آغاز رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۳ فوتبال آسیا که در قطر برگزار می‌شود باقی‌مانده و تیم ملی فوتبال ایران امیدوار است تحت هدایت امیر قلعه‌نویی به طلسم خود در این مسابقات پایان داده و جام قهرمانی را در قطر بالای سر ببرد؛ هدف مهمی که البته رسیدن به آن در حضور سایر مدعیان خاورمیانه آسان نخواهد بود.

کد خبر 694815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.