«در آغوش درخت» می‌خواهد با خانواده به اجتماع برسد

کارگردان فیلم در آغوش درخت گفت: ما می‌توانیم از خانواده به اجتماع و سیاست برسیم و در این راستا باید بر مسئله طلاق که رشد چشمگیری داشته و بر روحیه کودکان مؤثر است، کار کنیم و فیلم بسازیم.

به گزارش ایمنا، در آغوش درخت فیلم ایرانی به کارگردانی و نویسندگی بابک خواجه‌پاشا و تهیه‌کنندگی محمدرضا مصباح و سجاد نصراللهی‌نسب، محصول سال ۱۴۰۱ است که در بهمن ۱۴۰۱ و چهل‌ویکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اکران شد و حالا از جمله آثاری است که در سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به نمایش درآمده است.

بابک لطفی خواجه‌پاشا، کارگردان این فیلم اظهار کرد: خانواده موضوعی است که باید اهمیت ویژه در جامعه ما پیدا کند و این موضوع همواره دغدغه من بوده است؛ ما می‌توانیم از خانواده به اجتماع و سیاست برسیم و در این راستا باید بر مسئله طلاق که رشد چشمگیری در کشورمان داشته و بر روحیه کودکان مؤثر است، کار کنیم و فیلم بسازیم.

وی افزود: معتقدم «در آغوش درخت» فیلمی است در قالب تکریم پدر، مادر و خانواده است؛ چیزی که همه دنیا دارند و روزی از آن محروم می‌شوند، در حالی که بسیار اهمیت دارد.

اصلی‌ترین کاراکتر در آغوش درخت، طاها ۱۱ ساله با بازی اهورا لطفی است که علاقه زیادی به برادر پنج ساله‌اش آلیسان با بازی رایان لطفی دارد و نمی‌خواهد اجازه دهد در تمرین دوری برادرش آسیب ببیند و اوست که فیلم را به مرزهای زیبایی و سادگی هدایت می‌کند و کارگردان سعی می‌کند با ایجاد فضای شاعرانه حال او را توصیف کند.

خبرنگار نوجوان: تینا نجفی

کد خبر 694798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.