تصادفات در تیران و کرون کاهش یافته است

فرمانده انتظامی تیران و کرون گفت: تصادفات فوتی و جرحی در درون شهرهای این شهرستان در شش ماهه اول امسال کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ یوسف بهرام پور عصر امروز_ سه‌شنبه، هجدهم مهرماه_ در نشست مشترک با شهردار تیران به وضعیت ترافیکی سه شهر تیران، رضوانشهر و عسگران اشاره و اظهار کرد: تصادفات درون‌شهری در تیران و کرون در شش ماهه نخست امسال کاهش یافته و تصادف فوتی نداشته‌ایم.

وی اصلاحات ترافیکی، نصب علائم، قانون‌مداری شهروندان و نظارت‌های پلیس را در کاهش تخلفات رانندگی و افزایش ضریب ایمنی مهم خواند و افزود: شهرداری‌ها در این سال‌ها اصلاحات ترافیکی خوبی در سطح شهرها انجام داده‌اند که نقاط پرحادثه کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی تیران و کرون ادامه داد: پروژه مهر شهرداری تیران در نصب سرعت‌کاه، خط‌کشی گذر دانش‌آموزی و نصب علائم منجر به افزایش ضریب ایمنی شده که کاهش تصادفات دانش‌آموزی را به همراه دارد.

وی به موضوعات اجتماعی و افزایش ضریب امنیت نیز اشاره کرد و اذعان داشت: همکاری شهروندان و توجه به اصول اعتقادی و سبک زندگی سالم در بین خانواده‌ها در کاهش آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌ها نقش بسزایی دارد.

سرهنگ بهرام‌پور وجود چنین شاخصه‌هایی در بین مردم این خطه را مهم خواند و یادآور شد: تربیت خانوادگی و توجه به نیازهای فرهنگی توسط شهروندان و دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی می‌تواند بسیاری از پدیده‌های شوم اجتماعی مثل اعتیاد به مواد مخدر، طلاق، روابط نامتعارف و مشکلات اخلاقی را کاهش دهد.

وی به طرح‌های امنیتی پلیس اشاره کرد و گفت: جاده‌های شهرستان برای قاچاقچیان و سارقین ناامن شده و طرح‌های محله‌محور، فرصت را از مجرمان گرفته و آنان احساس ترس می‌کنند.

تعامل مدیریت شهری و پلیس برای پیشگیری از وقوع جرم

شهردار تیران در این دیدار تلاش‌های عوامل انتظامی این خطه را در برقراری امنیت و ایجاد احساس امنیت در بین شهروندان مهم خواند و اذعان کرد: امنیت و آرامش یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های مثبت زندگی در شهر تیران است که نیروی انتظامی در کنار دیگر نهادهای امنیتی در این مسیر کار می‌کند.

سید محمدرضا ذاکری تعامل بین مدیریت شهری و پلیس‌های تخصصی تیران و کرون را برای پایداری امنیت و پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی ضروری دانست.

به اعتقاد وی، دین‌داری، قانونمداری و سبک زندگی شهروندان تیرانی نقش بسزایی در امنیت اجتماعی و آرامش این دیار دارد.

کد خبر 694785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.