مدیریت بحران استان تهران به حالت آماده‌باش درآمد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی از آماده‌باش کامل دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران خبر داد و گفت: مردم از صعود به ارتفاعات، تردد و توقف در کنار مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حامد یزدی مهر، امروز _سه‌شنبه هجدهم مهرماه_ در جمع خبرنگاران، با اشاره به اعلام هشدار نارنجی هواشناسی استان تهران اظهار کرد: مدیریت بحران استان تهران ضمن اعلام این هشدار به تمام دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان به حالت آماده‌باش کامل درآمده است.

وی افزود: طبق اعلام هواشناسی از عصر فردا چهارشنبه نوزدهم مهرماه تا روز جمعه بیست‌ویکم مهرماه در استان تهران به ویژه در مناطق نیمه شمالی و مناطق غربی استان، شاهد وقوع رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید، کاهش قابل ملاحظه دما، آبگرفتگی بعضی معابر، رخداد مه و احتمال تگرگ خواهیم بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: توصیه اکید مدیریت بحران احتیاط در تردد جاده‌ای و پرهیز از صعود به ارتفاعات و کوهنوردی است.

وی با اشاره به نبود توقف و تردد در حاشیه رودها و مسیل‌ها، تصریح کرد: به تمام عشایر توصیه می‌شود از جابجایی خودداری کرده و از چرای دام در ارتفاعات و تردد گله‌ها در مناطق سیل گیر و کنار رودخانه‌ها بپرهیزند.

کد خبر 694780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.