تقدیر سران طوایف و ریش‌سفیدان از فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان

ریش‌سفیدان استان سیستان و بلوچستان با صدور پیامی از فرمانده انتظامی استان به دلیل صدور دستور آزادی برای تعدادی از دستگیرشدگان تجمعات غیرقانونی اخیر زاهدان تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، تعدادی از سران طوایف و ریش‌سفیدان استان سیستان و بلوچستان با صدور پیامی از سردار دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی استان به دلیل دستور و پیگیری دلسوزانه وی برای آزادی تعدادی از دستگیرشدگان تجمعات غیرقانونی اخیر زاهدان تقدیر و تشکر کردند.

در متن این پیام آمده است:

در پی جلسه‌ای که ریش‌سفیدان و سران طوایف با سردار دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان داشتند درخواست آزادی دستگیرشدگان تجمعات غیرقانونی زاهدان در روزهای قبل مطرح شد.

لذا مطلع شدیم در شب گذشته در کمتر از ۲۴ ساعت با عنایت دلسوزانه سردار جلیلیان تعدادی از دستگیر شدگان آزاد و به آغوش و کانون خانواده بازگشتند.

ریش‌سفیدان، متنفذین و سران طوایف استان سیستان و بلوچستان از صمیم قلب آزادی جوانان را تبریک گفته از تلاش‌های بی شائبه فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان برای آزادی و امنیت حال حاضر استان کمال تشکر و آرزوی توفیق داریم.

در پایان از مردم و جوانان غیور استان می‌خواهیم فریب دروغ‌پردازی و عوام‌فریبی رسانه‌های معاند و بیگانه را نخورده و با وحدت و یکپارچگی نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کنند.

کد خبر 694773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.