بارسلونا خواهان جذب سه بازیکن جدید

گزارش‌ها حاکی از آن است که بارسلونا به دنبال اضافه کردن سه بازیکن دیگر به تیم خود، قبل از فصل آینده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به نقل از رسانه ESPN، آبی‌اناری‌ها در حال «چرخش در بازار نقل‌وانتقالات» جهت جذب یک هافبک دفاعی و دو مدافع کناری برای فصل آینده هستند؛ ژاوی خواهان جانشینی برای اوریول رومئو و همچنین اطمینان از داشتن دو بازیکن برای هر پست در ترکیب تیم اصلی است.

کاتالان‌ها به جاشوا کیمیخ چشم دوخته‌اند که می‌تواند با یک قرارداد ارزان قیمت در دسترس باشد، زیرا تنها ۱۲ ماه از قراردادش با بایرن مونیخ باقی مانده است؛ بارسلونا همچنین جورجینیو از آرسنال، تیاگو آلکانتارا از لیورپول را زیر نظر دارد. اگر نتوانند هدف اصلی خود، یعنی کیمیخ را جذب کند، گیدو رودریگز در لیست نهایی آن‌ها قرار می‌گیرد.

اگرچه ژاوی، سرخی روبرتو و مارکوس آلونسو را برای جایگزینی ژائو کانسلو و آلخاندرو بالده در دسترس دارد، اما او می‌خواهد گزینه‌های جایگزین ترکیب تیمش را افزایش دهد و از این رو به دنبال دو مدافع است.

روبرتو و آلونسو کمتر از یک سال قرارداد دارند و اگر بارسا بتواند ویارئال را متقاعد کند که خوان فویت را بفروشد، ممکن است قرارداد این دو مدافع تمدید نشود.

بنا بر گزارش‌ها، بارسلونا بیش از ۲۰۰ میلیون یورو (۱۷۳ میلیون پوند / ۲۱۲ میلیون دلار) در خصوص هزینه‌های نقل و انتقالات، به باشگاه‌ها بدهکار است و برای جذب بازیکنان با هزینه‌های قابل توجه، تلاش خواهد کرد.

آینده کانسلو نیز نامشخص است، زیرا اگر بخواهد برای همیشه در بارسا بماند، باید با منچسترسیتی در مورد مبلغ انتقالش مذاکره کند؛ از این رو، باشگاه به دنبال گزینه‌های کم هزینه خواهد بود.

کد خبر 694763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.