شهدای مظلوم نیروی انتظامی گواه خدمت‌گزاری پلیس است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه امنیت کنونی حاصل خون شهدا است، گفت: شهدای مظلوم انتظامی خود گواه خدمتگزاری پلیس است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی امروز _سه‌شنبه هجدهم مهرماه_ به همراه سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی کردستان در دیدار با مادر شهید «حسین یوسفی» از شهدای انتظامی استان، با اشاره به اینکه نعمت امنیت هدیه الهی است، اظهار کرد: امنیت کنونی حاصل خون مطهر پاک شهدا است و این افتخاری است که مخصوص بندگان خاص خداوند است.

وی افزود: نیروی انتظامی با جان و دل به صورت شبانه‌روزی در راه امنیت و آسایش مردم خدمت کرده و در این راه با افتخار شهید تقدیم می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه شهدای مظلوم انتظامی خود گواه خدمتگزاری پلیس است، گفت: ما نیز از نزدیک شاهد این رشادت و ایثار کارکنان انتظامی هستیم که این مهم خود جای شکرگزاری دارد.

وی ادامه داد: در اغتشاشات سال گذشته بدخواهان و معاندان نظام به دنبال ناامنی در استان بودند که با هوشیاری و رشادت نیروهای انتظامی و امنیتی توطئه‌های آنان خنثی شد.

پورذهبی اضافه کرد: چنین شهدای عزیزی از دامن پاک مادرانی که برای میهن و کشور خود در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی جانفشانی کرده‌اند، پرورش یافته و ما قدردان این فداکاری‌ها هستیم.

کد خبر 694757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.