دستور شهردار قم برای حذف پرونده‌های کاغذی

شهردار قم گفت: پرونده‌های کاغذی باید از فرایند کاری و اداری شهرداری قم حذف شده و آرشیو الکترونیکی شهرداری تقویت شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که امروز _سه شنبه هجدهم مهرماه_ در سالن رضوان شهرداری مرکز برگزار شد، با اشاره به اهمیت تحقق شهرداری الکترونیک اظهار کرد: از مهم‌ترین اولویت‌های کاری شهرداری حذف پرونده‌های کاغذی است.

وی افزود: آرشیو الکترونیکی در شهرداری قم باید تقویت و بروزرسانی شود و باید به نقطه‌ای برسیم که در مناطق شهرداری نیاز به پرونده کاغذی وجود نداشته باشد.

شهردار قم تاکید کرد: یکی از دیگر موضوعاتی که باید به صورت جدی در دستور کار قرار بگیرد، استفاده از ظرفیت حداکثری نرم‌افزار سرای هشت است که شهرداری هزینه آن را پرداخت می‌کند و نباید ظرفیت مغفولی در استفاده از آن برای تسهیل امور وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت آموزش کارکنان شهرداری قم گفت: این آموزش باید هم موضوعات تخصصی و هم مسائل اقتصادی را شامل شود.

سقائیان‌نژاد با اشاره به اینکه سالم‌سازی فضای اداری مسئله‌ای بسیار مهم است، افزود: در این عرصه نباید از برنامه‌هایی که می‌تواند موجب تقویت روحیه معنوی کارکنان شود، غافل شد چرا که ریشه درست کاری، سخت‌کوشی، خدمت به مردم، مدارا با مردم و دغدغه‌مندی، اعتقادات افراد است.

وی با اشاره به فرارسیدن روز قم تاکید کرد: مهم‌ترین ویژگی و برجستگی شهر قم، وجود حرم مطهر حضرت معصومه (س) است که مانند نوری بر زندگی و شئونات این شهر تابان است و باید از آن بهره جست.

شهردار قم با اشاره به اینکه عملکرد شهرداری با زندگی روزمره مردم عجین است، گفت: تک تک کارکنان شهرداری قم باید نسبت به حفظ و حراست از اعتماد عمومی حساسیت داشته باشند.

وی افزود: این اعتماد مردم است که سرمایه اجتماعی شهرداری را ارتقا داده و موجب پیشبرد بهتر امور می‌شود.

کد خبر 694755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.