پاسخ حماس به جنایات رژیم صهیونسیتی/ حمله راکتی به تل‌آویو و فرودگاه بن گوریون

منابع رسانه‌ای بعد از ظهر امروز دوشنبه از موج جدید حملات موشکی مقاومت فلسطین در نوار غزه به تل‌آویو و فرودگاه بن گوریون خبر دادند.

به گزارش ایمنا، گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی حماس در اطلاعیه اعلام کرد: گردان‌های القسام فرودگاه بن گوریون و تل آویو را در پاسخ به هدف قرار دادن غیرنظامیان با موشک بمباران کردند.

رسانه‌های صهیونیستی نیز گزارش دادند که صدای انفجارهای شدید در منطقه «ریشون لتزیون هولون» و «تل آویو» شنیده شد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد که موج جدید حمله موشکی مقاومت به تل‌آویو و فرودگاه بن گوریون شدیدترین حمله به تل‌آویو بوده است.

همزمان با این حمله گردان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز اعلام کرد که با شلیک موشک منطقه کفارعزه و پایگاه نظامی فجه را هدف قرار داده است.

گردان‌های القدس همچنین از حمله خمپاره‌ای به سایت نظامی «ناحل عوز» واقع در شمال غرب صحرای «النقب» خبر داد.

بر اثر حملات نظامیان صهیونیستی به نوار غزه و کرانه باختری تا این لحظه ۷۸۸ نفر کشته و ۴ هزار و ۱۰۰ تن دیگر زخمی شدند.

با آغاز چهارمین روز از عملیات «طوفان الأقصی»، ارتش صهیونیستی مدعی شد که کنترل کامل منطقه «غلاف غزه» را به دست گرفته است.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه پانزدهم مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

کد خبر 694749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.