انتخاب معتمدین زرتشتیان اصفهان برای عضویت در هیئت اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس

معتمدین زرتشتیان اصفهان برای عضویت در هیئت اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه فرعی زرتشتیان این شهرستان انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدعلی احمدی بعدازظهر امروز _سه‌شنبه، هجدهم مهرماه_ در جلسه معتمدین و انتخاب هیئت اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات شورای اسلامی، حوزه فرعی زرتشتیان اصفهان با اشاره به هفته نیروی انتظامی و تلاشی که مأموران پلیس برای تأمین امنیت همه مردم می‌کشند، اظهار کرد: اگر امنیت در کشور برقرار است، ادیان مختلف می‌توانند آئین‌های خودشان را برگزار کنند و در کنار هم برای تعالی کشور پیشرفت کنند.

فرماندار اصفهان افزود: پیروان تمام ادیان و با نگرش‌های متفاوت، همه به امنیت، اقتدار کشور، پیشرفت آن و رفع عقب‌افتادگی‌ها فکر می‌کنند و این دغدغه‌مندی در برهه‌های مختلف کشور بروز پیدا کرده که بهترین جلوه آن در دوران دفاع مقدس دیده شده است.

وی با بیان اینکه انتخابات نماد مردم‌سالاری، تعیین سرنوشت کشور به دست مردم و اعمال سلایق مختلف است، گفت: نتیجه انتخابات در زندگی مردم تأثیر خود را خواهد گذاشت.

احمدی ادامه داد: دو هفته قبل از ثبت‌نام نهایی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی باید هیئت‌های اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه تشکیل شود.

فرماندار اصفهان اضافه کرد: هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه به ریاست فرماندار با عضویت یک حقوقدان با معرفی رئیس کل دادگستری استان، رئیس ثبت احوال حوزه انتخابیه و هشت نفر معتمد محلی تشکیل می‌شود.

وی با بیان اینکه اعضای هیئت اجرایی که از سوی معتمدین انتخاب می‌شوند در تمام مراحل اجرایی انتخابات نقش‌آفرینی می‌کنند، گفت: مقام معظم رهبری برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای چهار راهبرد مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت را ابلاغ فرموده‌اند.

احمدی تصریح کرد: خود انتخاب اعضای هیئت اجرایی انتخابات و نقش‌آفرینی آن‌ها زمینه‌ساز مشارکت مردم می‌شود و سعی‌شده بستری فراهم شود تا افراد با سلایق مختلف برای ثبت‌نام حضور پیدا کرده و راهبرد رقابت تحقق پیدا کند.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه اعضای هیئت اجرایی بر سلامت برگزاری انتخابات نظارت دارند، اضافه کرد: مشارکت گسترده مردم در انتخابات، امنیت و ثبات ملی را به دنبال خواهد داشت.

وی در ادامه جلسه با بیان اینکه اقلیت‌های دینی پنج نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند، خاطرنشان کرد: در این جلسه از بین معتمدین حاضر، هشت نفر به عنوان عضو اصلی و پنج نفر عضو علی‌البدل برای هیئت اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه فرعی انتخابیه کلیمیان اصفهان برگزیده می‌شوند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، پیمان سردار، کامران کیانفر، رامین رستمی، تیرداد آتش‌بند، مهشید آتش‌بند، میترا پشوتنی‌زاده، پریدخت آتش‌بند، کیوان کیانفر به عنوان اعضای اصلی هیئت اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب و خسرو بهمردی‌کلانتری، پریچهر مالی، شیرین کیانپور، هرمزان باوفا و شاهدخت ایرانی به عنوان اعضای علی‌البدل معرفی شدند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در یازدهم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

کد خبر 694748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.