رنگ‌آمیزی ۲۸۰۰ متر طول جداول ترافیکی سطح منطقه ۹ اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: همزمان با بازگشایی مدارس در راستای زیباسازی محیط شهری عملیات رنگ‌آمیزی جداول ترافیکی به متراژ ۲۸۰۰ متر طول در سطح منطقه اجرا شد.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: رنگ آمیزی خطوط عابر پیاده و جداول با استفاده از رنگ‌های ترافیکی برای آگاهی دادن به رانندگان وسایل نقلیه، تردد عابران پیاده و ارتقای امنیت شهروندان انجام می‌شود که می‌تواند زیبایی و نظم خاصی را در ساماندهی ترافیک شهری به همراه داشته باشد.

وی افزود: به‌منظور ایجاد ایمنی تردد وسایل نقلیه و امکان دید بهتر رانندگان کار رنگ‌آمیزی جداول ترافیکی سرتاسر مسیرهای اصلی با رنگ‌های استاندارد ترافیکی انجام شده است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: همزمان با بازگشایی مدارس در راستای زیباسازی محیط شهری عملیات رنگ‌آمیزی جداول ترافیکی به متراژ ۲۸۰۰ متر طول در سطح منطقه اجرا شد.

وی ادامه داد: این طرح در راستای افزایش ضریب ایمنی دانش آموزان عزیز و توجه ویژه رانندگان به مسیر تردد عابران پیاده با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال انجام شده است.

قاضی‌عسگر توجه به کیفیت و سرعت عمل در اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول را امری ضروری دانست و خاطرنشان کرد: در این عملیات چهار راه‌ها، سه‌راه‌ها و جان‌پناه‌های سطح منطقه با بهره‌گیری از رنگ‌های گرم در مدت پنج روز رنگ‌آمیزی شد.

مدیر منطقه ۹ اصفهان اضافه کرد: فضاسازی مناسب، ایمن‌سازی محل عبور دانش‌آموزان در محدوده مدارس از قبیل آشکارسازی سرعت‌گیرهای معابر با نصب گل میخ، نصب تابلوها و علائم ترافیکی از دیگر اقدامات انجام شده در سطح منطقه است.

کد خبر 694727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.