ستاره نوجوان بارسلونا به علت مصدومیت از لیست اسپانیا خارج شد

لامینه یامال، بازیکن شگفت‌انگیز بارسلونا، به دلیل مصدومیت، از فهرست تیم ملی اسپانیا برای بازی‌های مقدماتی یورو ۲۰۲۴ مقابل اسکاتلند و نروژ خارج شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لامینه یامال مهاجم جوان بارسلونا در جریان تساوی ۲ بر دو تیمش مقابل گرانادا از هفته نهم رقابت‌های لالیگا، مصدوم و تعویض شد، او پس از پیوستن به اردوی تیم ملی اسپانیا، کمی ناراحتی در فلکسور لگن خود داشت و تحت اسکن‌های لازم قرار گرفت.

پس از واگذاری نتایج به تیم پزشکی، مشخص شد که وی برای دو دیدار آینده در دسترس نخواهد بود و اردوی تیم ملی فوتبال اسپانیا را ترک خواهد کرد.

یامال پس از فرنکی دی یونگ، روبرت لواندوفسکی، پدری، ژول کانده و رافینیا، آخرین بازیکن بارسلونا است که به دلیل مصدومیت از میادین دور می‌ماند.

پیش‌بینی می‌شود که این نوجوان، حدود ۱۰ روز به درمان خود مشغول باشد تا بهبود یابد، اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، او برای اولین ال کلاسیکو فصل در تاریخ بیست‌وهشتم اکتبر برابر رئال‌مادرید، در دسترس خواهد بود.

در بیانیه فدراسیون فوتبال اسپانیا آمده است: «لامینه یامال، پس از ارزیابی ناحیه آسیب‌دیده‌اش توسط پزشکان فدراسیون سلطنتی فوتبال اسپانیا، اردوی تیم ملی را ترک می‌کند.»

اکنون مشخص شده که او نمی‌تواند در دو مسابقه بعدی مقدماتی یورو ۲۰۲۴ که اسپانیا با اسکاتلند در شهر سویا و نروژ در اسلو به مصاف هم می‌روند، شرکت کند.

بارسلونا پس از پایان فیفادی، در تاریخ بیست‌ودوم اکتبر برابر اتلتیک بیلبائو قرار می‌گیرد، باید دید که یامال می‌تواند مقابل تیم باسکی به میدان برود یا خیر.

کد خبر 694725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.